۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۱۶۰

کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه تخصصی حجاب و عفاف ویژه اساتید و مبلغان مدارس علمیه استان خراسان رضوی صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد برگزار شد.
کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کارگاه تخصصی حجاب و عفاف با حضور 120 نفر از اساتید و مبلغان مدارس علمیه استان خراسان رضوی و با سخنرانی بانو مجتهده صفاتی و حجت الاسلام سید محمد حسین گلکار، استاد حوزه علمیه در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم خانم اعدادی، مسؤول دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن خیر مقدم به میهمانان این کارگاه ها، به لزوم پوشش مناسب و در شأن خواهران طلبه اشاره کرد.

 

بانو مجتهده صفاتی نیز ضمن اهمیت حجاب بین طلاب، رسانه های بیگانه را عامل مؤثر در تغییر پوشش زنان ایرانی دانست و خواستار ایجاد انگیزه و تقویت مسائل اعتقادی در سنین جوانی شد.

 

بر اساس این گزارش، کارگاه های تخصصی نگرشی دیگر بر حجاب با حضور حجت الاسلام سید محمد حسین گلکار، استاد و محقق حوزه و عضو مؤسسه تحقیقات راهبردی در قالب کارگاهی و پرسش و پاسخ در نوبت عصر، در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام گلکار در مقدمه سخنان خود گفت: هنگام مواجهه با مخاطب و آموزش آموزه ها طرز چگونگی برخورد از نظر محتوا و روش ارائه آن بسیار اهمیت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نگاه سیستمی و جامع داشته باشیم، باید هدف، نقطه شروع، نقطه مرکزی، برنامه حرکت و نقاط بحرانی را شناسایی کنیم.

 

لازم به ذکر است، نمایشگاه مفهومی حیا و حجاب همزمان با کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) دائر است./930/پ202/ب

ارسال نظرات