۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۱۶۲

آغاز فعالیت 20 طلبه نو ورود در حوزه علمیه ولی عصر اهواز

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز از پذیرش 20 طلبه نوورود در این مدرسه خبر داد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي 
معاون آموزش مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت ولي عصر اهواز آزمون

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: مدارس علمیه سفیران هدایت در کنار حوزه‌های علمیه کمبودهای موجود در زمینه‌های تبلیغی را پر می‌کنند.

وی با اشاره به تمرکز مدارس علمیه سفیران هدایت بر روی تبلیغ دین تصریح کرد: مدارس علمیه سفیران هدایت در مسائلی همچون تاریخ اسلام، روش سخنرانی، مباحث مبانی و اصول تربیتی و فنون مشاوره به ارائه دروس می پردازد.

معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر با بیان این که دروس یادشده از دروسی هستند که در حوزه های علمیه تمرکز علمی بر روی آنها نمی شود، تصریح کرد: هدف مدارس علمیه سفیران هدایت تربیت مبلغ و پاسخ به نیاز های جامعه است که به حمدالله تا کنون در این زمینه توانسته رضایت علما و اندیشمندان را کسب کند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در حال حاضر 100 طلبه مشغول به تحصیل مدرسه علمیه ولی عصر(عج) هستند، ابراز داشت: 20 نفر نو ورود در حال گذراندن دوره اختبار هستند که در مجموع می توان طلاب این مدرسه را 120 نفر عنوان کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر(عج) از برگزاری همایش سراسری مدارس علمیه سفیران هدایت استان خوزستان در مهرماه خبر داد.

وی به برگزاری دوره های تخصصی از سوی مدرسه علمیه سفیران هدایت اشاره کرد و افزود: در ماه های آینده دوره هایی با موضوع رفع شبهات وهابیت، روان‌شناسی تبلیغ با حضور استادان و کارشناسان مربوط از قم برگزار خواهد شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات