۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۱۸۱
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

تخریب آیت‌الله مصباح ادامه جریان اصلاح طلبان منحرف است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب‌ امروز آیت‌الله مصباح یزدی‌ ادامه همان جریان اصلاح طلبان منحرفی است که در دوران اصلاحات ارزش‌های دینی و انقلابی را زیر سؤال می‌برند و علیه ولایت فقیه توطئه می‌کردند.
حجت الاسلام محمود رجبي 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هتاکی‌های صورت گرفته علیه آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: هما نگونه که آیت‌الله مصباح یزدی در دوران اصلاحات به میدان آمدند و با دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جلوی سست شدن بنیان‌های عقیدتی جوانان را گرفتند، امروز نیز با احساس نیاز وارد صحنه شده و به مبارزه با انحراف مشغول هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که آیت‌الله مصباح یزدی خلأ وجود شهید مطهری و علامه طباطبایی را پر کرده است، ابراز داشت: حرکت‌ها و بیانات علامه مصباح توانست جامعه را از آسیب‌های جدی در حوزه مبانی و ارزش‌ها حفظ کند.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی تصریح کرد: این جریانات طبعاً ادامه دهنده همان جریان اصلاح طلبان منحرفی است که در دوران اصلاحات ارزش‌های دینی و انقلابی را زیر سؤال می‌بردند و علیه ولایت فقیه توطئه می‌کردند.
بدخواهان نظام آیت الله مصباح را سد راه اهداف شوم خود می دانند
وی با بیان این‌که بدخواهان نظام وجود آیت‌الله مصباح را سدی در برابر اهداف شوم خود می دانند از این رو به تخریب ایشان می‌پردازند، گفت: وقتی منطقی قوی مبتنی بر یک پشتوانه عظیم علمی و با اخلاص در صحنه وجود دارد که حاضر است همه چیز خود را در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی به میدان بیاورد برای آنها خشنود نیست و سعی می‌کنند چنین فردی را در جامعه ترور شخصیتی کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری زمانی که بدخواهان نظام به آیت‌الله مصباح یزدی هجمه وارد می‌کردند، فرمودند؛‌ دشمن خوب تشخیص داده کجا را مورد هجوم قرار دهد چون ایشان پشتوانه تئوریک نظام است.
وی با بیان این‌که تخریب کنندگان آیت‌اله مصباح یزدی دشمن ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند، اظهار داشت: اینها چون شخصیت علامه مصباح را سمبل دفاع از نظام، ارزش‌ها، مبانی اسلامی و شیعی و ولایت فقیه می‌دانند این هجمه‌ها را از گذشته آغاز کرده و امروز نیز ادامه می‌دهند.
نسبت هایی که به آیت الله مصباح می دهند یک سلسله اباطیل و اوهام است و ارزش پاسخ دادن هم ندارد
حجت الاسلام والمسلمین رجبی بدخواهان نظام را مصداق بارز این فرموده امام سجاد(ع) که خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است دانست و ابراز کرد: هر انسانی که اندک آشنایی با علامه مصباح یزدی داشته باشد و سابقه ایشان را بداند به خوبی می‌فهمد که این نسبت‌ها یک سلسله اوهام و اباطیل است که حتی ارزش پاسخ دادن هم ندارد.
وی با بیان این‌که دشمنان ارزش‌ها و نظام اسلامی باز هم با این تخریب‌ها سبب خیر خواهند شد، گفت: این‌ها بیش از اینکه بخواهند آیت‌الله مصباح را تخریب کنند با این اقدامات خود را در منظر جامعه رسوا کرده‌اند./927/ت302/ج
ارسال نظرات