۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۲۱۱

حزب الله لبنان به آوارگان سوری کمک می کند

خبرگزاری رسا ـ حزب ‌الله لبنان بر خلاف کشورهایی مانند قطر، عربستان و ترکیه در اقدامی کاملا صادقانه و بدون جنجال تبلیغاتی کمک‌های بشردوستانه و صادقانه به خانواده‌های نیازمند سوری ارائه می‌کند.
حزب الله لبنان به آوارگان سوری کمک می کند

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به نوشته پایگاه خبری النشره لبنان، حزب الله لبنان در شهر صیدا در جنوب لبنان در بین آوارگان سوری، که به علت اقدامات تروریست‌ها در داخل سوریه به جنوب لبنان پناه برده‌اند، کمک‌های انسان‌ دوستانه و لوازم منزل توزیع کرد.


حزب الله لبنان در اقدامی بشردوستانه و صادقانه در منطقه «عین الحلوه» در شهر صید با شعار «هدیه مقاومت اسلامی به ملت برادر سوریه» به توزیع مواد غذایی و لوازم منزل به خانواده‌های نیازمند سوری ارائه کرد.


به نوشته پایگاه خبری النشره لبنان، شیخ زید ضاهر، از مسئولان حزب الله در این منطقه، به روند توزیع کمک‌های بشردوستانه به آوارگان سوری نظارت کرد.


در این اقدام بیش از 70 خانواده لوازم منزل و مواد غذایی دریافت و از این اقدام صادقانه و بشردوستانه حزب الله قدردانی کردند.


شیخ ضاهر در این باره اعلام کرد: حزب الله در روزهای آینده نیز به خانواده‌های سوری مقیم جنوب لبنان کمک‌های بشردوستانه ارائه خواهد کرد.


به علت ورود تروریست‌های تندرو از کشورهای بیگانه به داخل سوریه که با حمایت کشورهایی مانند ترکیه، عربستان و قطر صورت می‌گیرد برخی از خانواده‌های سوری به جنوب لبنان پناه برده‌اند و برخی دیگر نیز به خاک ترکیه رفته‌اند، اما دولت ترکیه با به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای از این اقدام به عنوان اهرمی علیه دولت سوریه استفاده می‌کند./994/ت102/ک

 

ارسال نظرات