۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۲۱۴

نشست مشترک شورای راهبردی رادیو معارف در موضوع «اقتصاد مقاومتی»

خبرگزاری رسا ـ بررسی و تبیین ابعاد «اقتصاد مقاومتی»، موضوع سلسله نشست‌های مشترک رادیو معارف و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرار گرفت.
راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، پس از سال‌ها همکاری مشترک و کارآمد بین رادیو معارف و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نخستین نشست مشترک این دو مجموعه با موضوع تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
مهمترین دستاورد این نشست، قرار گرفتن موضوع «اقتصاد مقاومتی»، به صورت پروژه‌ای تحقیقاتی، ‌در برنامه‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و انعکاس رسانه‌ای آن از طریق برنامه‌سازی در رادیو معارف بود.
در این نشست که حجت الاسلام لطفی ‌نیاسر، مدیر رادیو معارف، مدیران طرح و برنامه، گروه فقه و سیره و نظارت و ارزشیابی این رادیو و مدیران گروه‌های اقتصاد، فقه و حقوق، اخلاق، مدیریت و رییس پژوهشکده آموزش عالی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی حضور داشتند، شیوه‌های همکاری طرفین برای تبیین مولفه‌ها و ساز و کارهای عملیاتی شدن «اقتصاد مقاومتی» در جامعه و چگونگی تبدیل آن به برنامه‌ای رادیویی، مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست تصویب شد تا پروژه تحقیقاتی «اقتصاد مقاومتی»،‌ ساز و کارهای عملیاتی شدن آن و نقش و جایگاه فقه، حقوق، ‌اخلاق و مدیریت در تبیین مولفه‌های آن و تبدیل تهدیدها به فرصت، در شوراهای علمی و تخصصی گروه‌های اقتصاد، ‌اخلاق، ‌فقه و حقوق و مدیریت پژوهشگاه بررسی و پس از نهایی شدن، در کمیته‌ای مشترک از گروه‌های علمی و رسانه‌ای به صورت طرحی منسجم و عملیاتی و با حفظ حقوق معنوی طرفین در رادیو معارف بیان شود./997/د103/ن
ارسال نظرات