۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۲۴۲

دولت های سر سپرده استکبار نگران گسترش بیداری اسلامی

خبرگزاری رسا ـ ضاخی خلفان رییس پلیس دبی در مصاحبه ای با شبکه العربیه، ایران را به اخلال امنیتی در کشورهای حوزه خلیج فارس متهم کرد.
بيداري اسلامي


به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، ضاخی خلفان با حضور در استودیوی خبر شبکه العربیه با اشاره به تحرکات بهار عربی در برخی کشورها، از برخی جنبش ها مثل اخوان المسلمین اظهار گلایه کرد وشعارهایی چون نفس کشیدن در هوای آزادی را، برانگیزاننده جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس دانست.


وی در ادامه برخی تشکلات مدنی را تشویق کننده جوانان بر عصیان و تمرّد برشمرد، خلفان، ایران را متهم به برهم زدن امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس کرد.


 با توجه به خفقانی که در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد این سخنان به صورت ضمنی به نشأت گرفتن انقلاب مصر از انقلاب ایران اشاره دارد و همچنین حاکی از ترس دولت های دست نشانده و گوش به فرمان آمریکا در منطقه از تداوم یافتن این حرکات آزادی طلبانه جوانان در تمام کشورهای عربی است.

اشاره به نام اخوان المسلمین و ایران در کنار هم، نشان دهنده رعب و وحشتی است که بیداری اسلامی کشورهای مصر و تونس در ادامه حرکت انقلاب ایران بر اندام دیگر ممالک عربی انداخته است./9161/ت302/ج
 

ارسال نظرات