۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۲۶۰

آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه تهران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شد.
مدرسه عالي شهيد مطهري تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران از ساعت 8:30صبح در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان تهران آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، اعضای شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران، تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، ائمه جمعه و جماعات استان تهران، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران و اساتید مدارس علمیه و هزاران نفر از طلاب خواهر و برادر استان تهران کار خود را آغاز کرد پس از قرائت قرآن آقای مرتضی طاهری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) به نوحه سرایی پرداخت.

همچنین راس ساعت 9:30 آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور سخنرانی خود را در حالی که شبستان مدرسه عالی شهید مطهری پر شده  بود و برخی از مسئولین و طلاب در حیاط نشسته بودند، با ذکر روایتی از امام صادق(ع) شروع کرد و هم اکنون مشغول سخنرانی است.

گفتنی است آیت الله مجتبی تهرانی و حجج اسلام قرائتی، جمشیدی و رشاد از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم در حیاط مدرسه عالی شهید مطهری غرفه ای برای فروش کتب و لوح فشرده سخنان آیت الله مجتبی تهرانی برپاست./959/پ202/ص

ارسال نظرات