۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۲۷۶

کانال ندای اسلام رادیو معارف در ماتم امام راستین

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف ویژه برنامه «راستین» را در ماتم امام جعفر صادق(ع) پخش می‌کند.
کانال نداي اسلام در ماتم امام راستين

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز شهادت رییس مکتب شیعه جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) کانال ندای اسلام با ویژه برنامه «راستین The Truthful» به سوگ می نشیند.

بر اساس این گزارش، در این برنامه ضمن آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با جایگاه والای حضرت امام صادق(ع) محورهای موضوعی چون جایگاه علمی آن امام همام به عنوان ششمین امام شیعیان، شاگردان برجسته ایشان، رهبران مکاتب اهل سنت که شاگرد امام(ع) بوده‌اند، شرایط سیاسی و تاریخی زمان آن حضرت و چگونگی شهادت آن بزرگوار با کارشناسی آقایان فخر روحانی و اسامه العطار کارشناسان حوزه و دانشگاه بررسی می‌شود.

ویژه برنامه «راستین» به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله عطایی و گویندگی راضیه شاملی چهارشنبه 22 شهریورماه ساعت 11:00 از کانال ندای اسلام رادیو معارف برای مخاطبان انگلیسی زبان این رادیو پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود. /907/

ارسال نظرات