۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۴۲۲
صبح امروز انجام شد؛

تشرف اجتماع عظیم عزاداران مکتب جعفری به حرم رضوی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)، مردم مشهد در قالب «اجتماع عظیم عزاداران مکتب جعفری» جهت عرض تسلیت به محضر امام رضا(ع) مشرف شدند.
تشرف عزاداران

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با سالروز شهادت جانسوز امام صادق(ع)، زائران ومجاوران حرم مطهر رضوی در قالب «اجتماع عظیم عزاداران مکتب جعفری» به حرم مطهر مشرف شدند.

 

بر اساس این گزارش، در این اجتماع پر شور که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان خصوصا طلاب و حوزویان همراه بود، شرکت کنندگان از محل میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

 

مردم عزادار در حالی که در فضایل حضرت، اذکاری را زمزمه می کردند، با چشمانی اشکبار و بر سر و سینه زنان جهت عرض تسلیت به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند.

 

در پایان این مراسم که در رواق امام خمینی(ره) و با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در اجتماع عظیم عزاداران مکتب جعفری از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: با این حرکت پر شور خود ثابت کردید که واقعا دوستدار و شیعه امام جعفر صادق(ع) هستید و با اشک های خود نشان دادید چگونه برای گسترش معارف این مکتب آسمانی در جهان، پایمردانه ایستاده اید.

 

این گزارش حاکی است صبح امروز نیز، مراسم ویژه ای در محل مدرسه عالی نواب مشهد با حضور علما، طلاب و اساتید برگزار شد. همچنین تشرف هیئات مذهبی مشهد وسایر شهرستان ها از مسیرهای خیابان خسروی، امام رضا(ع) و طبرسی به حرم مطهر همچنان ادامه دارد. 

 

خاطرنشان می شود سادات عضو هیئات مذهبی مشهد نیز در شام شهادت رییس مکتب تشیع جهت عرض تسلیت به حرم امام رضا(ع) مشرف خواهند شد./930/پ202/ع

ارسال نظرات