۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۴۶۱
حجت الاسلام سالک:

سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس نم اردوگاه استکبار را بهم ریخت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس عدم تعهد خواب را بر مستکبران حرام و اردوگاه آنان را دچار بهم ریختگی کرد.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در روز شهادت رییس مذهب جعفری، در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان، اظهار داشت: مدار زندگی ظرفیت معینی دارد و دیر یا زود باید به لقاالله پیوست، پس باید مقدمات آن را فراهم کنیم، ازا ین رو به معرفت و شناخت نیاز دارد که باید حق را شناخت و به متلزمات حق لباس عمل پوشاند، البته در این راه باید آماده بود و نبایست در این مسیر مقامات دنیا را با درجات عالی آخرت عوض نمود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این امادگی علائم دیگری نیز دارد، کسی آماده است که حساب و کتاب زندگی او روشن است، کسی آماده است که سرباز اردوگاه ولایت است و کسی آماده است که خواب را بر چشم دشمن آنچنان بر هم زند که به قول حضرت علی(ع) دشمنان می‌خواهند بخوابند ولی از قدرت شما خواب از چشمان شان رفته و پریشانند.

 

وی ادامه داد: آمادگی جامعه اسلامی بخصوص تشیع باید خواب را بر چشم دشمنان حرام کند، همان گونه که شاهد این مساله در اجلاس سران با سخنرانی رهبر معظم انقلاب بودیم و می‌توان با جرأت گفت که در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) چنین شخصیتی مانند آیت الله خامنه ای وجود ندارد که این گونه دارای بصیرت و هوشیاری باشد.

 

حجت الاسلام احمد سالک در پایان اظهار داشت: روزگار غفلت به سر رسیده است، جامعه اسلامی باید بصیرت داشته باشد و ماهیت جنگ جهانی را بداند تا تحت تأثیر القاء غیر مستقیم و دروغ های بزرگ استکبار قرار نگیرد و بتواند به موقع و به جا آن را شناسایی و بر علیه خودشان استفاده کند. /9392/پ203/ج

ارسال نظرات