۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۸۴۷۵
پس از ارتقای ترتیب به هفته نامه؛

بیست و هشتمین شماره ندای رسا بر روی پیشخوان رفت

خبرگزاری رسا ـ پس از ارتقای ترتیب انتشار دو هفته نامه ندای رسا به هفته نامه، بیست و هشتمین شماره این نشریه منتشر شد.
هفته نامه نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پس از ارتقاء ترتیب دو هفته نامه ندای رسا به هفته نامه، بیست و هشتمین شماره این نشریه، با محوریت اخبار حوزه های علمیه و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد.

گزارشی از موفقیت مدارس علمیه سفیران هدایت اهواز درکشور، خبر « علی پرطرفدارترین نام در خوزستان»، سخنان آیت الله شفیعی در آیین افتتاح کتابخانه علامه وحید بهبهانی، آخرین اخبار از مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، آمار پذیرش طلاب از سوی مدارس علمیه خوزستان و خبر برگزاری همایش حمایت از ولایت و مقاومت در اهواز از مهم ترین اخبار بیست و هشتمین شماره هفته نامه ندای رسا به حساب می آید.

خبر آغاز دور جدید درس خارج آیت الله موسوی جزایری، اخبار نماز جمعه شهرستان اهواز و دیگر شهرستان ها استان خوزستان و خبر برگزاری همایش بزرگداشت علامه سید نعمت الله جزایری در پلدختر، آغاز ساخت مسجد جوادالائمه(ع) منطقه پردیس اهواز با الگوگیری از قدس، ثبت 204 امامزاده در خوزستان و خبر مراسم افتتاح جشنواره بین المللی امام رضا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خوزستان از دیگر اخبار این شماره از هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

درج نظر سنجی با عنوان «تنوع مطالب در هفته نامه ندای رسا را چگونه ارزیابی می کنید؟» عنوان نظر سنجی است که علاقه مندان می توانند جهت شرکت در آن، پاسخ عالی عدد 1، پاسخ خوب عدد 2، پاسخ متوسط عدد 3 و پاسخ ضعیف عدد 4 را به شماره 30004808103000 ارسال کنند.

اجرای مرحله اول شبکه ملی اطلاعات، مشاهده افراد از پشت دیوار به کمک سیستم رادار«وای فای»، نکاتی برای افزایش سرعت و طول عمر گوشی، خبر برگزیده شدن 2 طرح فناورانه خوزستان در جشنواره ملی علم تا عمل و تمایز دید زنان و مردان در رنگها از جمله عناوینی است که در قسمت علم و فناوری بیست و هشتمین شماره هفته نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

پاسخ به شبهه ای مبنی بر «چرا وقتی حدیث را از امام صادق یا امام باقر(ع) نقل می کنند، بقیه سند را ذکر نمی کنند؟» از سوی آیت الله سبحانی، درج احکام قرائت در نماز از استفتائات آیت الله خامنه ای، نگاهی بر زندگی نامه شهید عبدالعلی خواجه حیدری و بخش یازدهم راه و رسم زندگی در کار و تلاش در سیره ائمه اطهار علیهم السلام از جمله مطالبی است که در حاشیه این شماره به چاپ رسیده است.

راهکارهای ایجاد آرامش و صمیمیت در خانواده، تأثیر کرفس در کاهش خون، احداث پژوهشکده سلامت در سال 92 و خبر آسیب رساندن فست فود ها به کبد کودکان از مهم ترین مطالبی است که در صفحه سلامت و خانواده بیست و هشتمین شماره از هفته نامه ندای رسا به چشم می خورد.

گفتنی است، شماره بیست و هشتم از هفته نامه ندای رسا به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری حجت الاسلام پیمان علی نژاد در 8 صفحه با تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ع

ارسال نظرات