۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۵۴۲
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

طلاب برای شناخت جایگاه امام صادق، سقیفه را مورد مطالعه قرار بدهند

خبرگزاری رسا ـ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور جوانان مستعد بویژه طلاب علوم دینی را توصیه کرد تا اتفاقات بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) بویژه فتنه سقیفه و عوارض سوء بعد از آن را مورد مطالعه دقیق قرار بدهند تا از این رهگذر پی به عظمت مجاهدات فکری و علمی و اعتقادی امام صادق (ع) برای احیای شریعت اسلام ببرند.
يادواره شهداي روحاني زرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در یادوراه 48 شهید روحانی و عرصه تبلیغات شهرستان زرند با بیان این که سیره و گفتار امام صادق علیه السلام ترجمان کلام وحی و اسلام ناب محمدی بود گفت: امام صادق (ع) با شجاعت و شهامت تمام در عرصه جهاد علمی و اعتقادی مبین و مروج و مبلغ شریعت نبوی بود و بدین سان بشریت را مدیون خود ساخت.

حجت الاسلام علیزاده جوانان مستعد بویژه طلاب علوم دینی را توصیه کرد تا اتفاقات بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) بویژه فتنه سقیفه  و عوارض سوء بعد از آن را مورد مطالعه دقیق قرار بدهند تا از این رهگذر پی به عظمت مجاهدات فکری و علمی و اعتقادی امام صادق (ع) برای احیای شریعت اسلام ببرند.

وی افزود: نقش تبلیغات سوء برای انحراف افکار عمومی از آرمان های پیامبر خدا و سفارشات آن حضرت در جریان فتنه سقیفه قابل توجه است تا جایی که با شعار " حسبنا کتاب الله " سیره و احادیث پیامبر اکرم را به حاشیه راندند و این آغازی برای تشتت و انحراف درامت اسلام گردید.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور نقش رسانه ها و تبلیغات را نقشی مهم و تاثیرگذار در مبارزه به ویژه در عرصه جنگ نرم دانست و یکی از مهمترین صحنه های این مبارزه را اجلاس موفقیت آمیز غیر متعهدها در تهران عنوان کرد.

وی تاکید کرد: تلاش بی سابقه عوامل استکبار و دشمنان ملت ایران قبل و حین و بعد از برگزاری اجلاس با بکارگیری تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی خود برای کمرنگ کردن حضور سران کشورها و سپس برای کم اهمیت جلوه دادن جنبش عدم تعهد، چیزی نیست که بشود به سادگی از کنار آن گذشت.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که خداوند وعده نصرت به جبهه حق داده است گفت: تمام تلاش های آنان به عکس نتیجه داد و به لطف الهی اجلاس غیر متعهدها در تهران به بهترین وجه و با موفقیت برگزار گردید و پیامدهای بسیار مطلوبی برای جمهوری اسلامی به دنبال داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در تشریح پیامدهای این اجلاس گفت: اثبات توان جمهوری اسلامی برای مدیریت مطلوب اجلاس های سنگین و بزرگ بین المللی از پیامدهای ویژه این اجلاس است که تراز انقلاب و ملت ایران را به لحاظ اقتدار و امنیت بالا برد.

وی « تثبیت ارزش و نقش مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی ها و زیاده طلبی استکبار» « پیروزی سیاسی ملت ایران در عرصه دیپلماسی و نیز جنگ رسانه ای و تبلیغاتی استکبار» «ارتقاع جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان و تغییرموازنه قدرت در جهان» « تضعیف و تحقیر در اردوگاه استکبار بویژه امریکا و اسرائیل» « احیای جنبش عدم تعهد و کارکرد بین المللی آن» «انسجام بخشی داخلی و تقویت وحدت ملی» را از دیگر آثار و پیامدهای برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران دانست.

حجت الاسلام علیزاده قطعا موفقیت اجلاس غیر متعهد ها در تهران نتیجه سی و سه سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران است گفت:اقرار غول های رسانه ای و تبلیغاتی استکبار مبنی بر موفقیت اجلاس تهران شکست سختی در عرصه عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی برای آنان بشمار می رود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در پایان افزود: سوریه به منزله خط مقدم جبهه مقاومت باید همواره مورد حمایت و تقویت قرار داشته باشد./958/د102/ص

 

ارسال نظرات