۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۵۷۶
بیانیه شورای هماهنگی استان خوزستان:

رد پای صهیونیزم در دشمنی و ستیز با اسلام کاملا نمایان است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در بیانیه ای آورده است: در همه اقدام های شوم و موهنی که در این سال ها علیه اسلام به ویژه آرمان های ناب پیامبر اعظم(ص) صورت گرفته، رد پای صهیونیزم بین الملل نمایان است.
انزجار مسلمانان از اقدام هاي ننگين دشمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در بیانیه ای ضمن اعلام بیزاری و محکومیت اقدام فتنه انگیز استکبار جهانی در خصوص انتشار فیلم موهن آمریکایی، از مسلمانان سراسر جهان، دعوت کرده تا برای این فتنه بزرگ به پا خیزند.

در این بیانیه آمده است: هجمه گسترده غربی ها به ارزش ها و مقدسات اسلامی سابقه ای طولانی دارد، اما در دهه اخیر گستردگی و شدت بیشتری پیدا کرده و شکل زنجیره ای به خود گرفته است، که دلیل این رویکرد نیز نشر ارزش های والای اسلامی و معارف پیامبر اعظم(ص) در سراسر جهان است.

موج بیداری اسلامی که در سال های اخیر متأثر از انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه شکل گرفته و متحدان استراتژیک سردمداران غربی و حامیان منطقه ای رژیم جعلی اسرائیل را سرنگون کرده و نیروی مردمی عظیمی را حول محور اسلام در این نقطه متمرکز ساخته است، رعب و وحشتی عظیم در دل صهیونیست ها و نظام به اصطلاح لیبرال دموکراسی غربی انداخته است، به نحوی که آنان را وادار کرده تا اهداف مقدس این نهضت های آزادی بخش را به نفع نیات شوم خود مصادره به مطلوب کنند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: از آنجایی که در همه اقدام های شوم و موهنی که در این سال ها علیه اسلام به ویژه آرمان های ناب پیامبر اعظم(ص) صورت گرفته، رد پای صهیونیزم بین الملل نمایان است، و این بار جهان استکبار با انتشار فیلمی توهین آمیز در خصوص ساحت نورانی آخرین پیامبر خدا به میدان آمده تا شدت کینه توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی و رهایی بخش به نمایش گذارند، حضور محکم و گسترده مردم مسلمان جهان در صحنه لازم و ضروری است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اعلام انزجار از اقدام حساب شده آمریکایی ها در انتشار این فیلم موهن و ضمن محکومیت قاطع آن، این مصیبت بزرگ را به ساحت پاک و نورانی پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم مسلمان ایران تسلیت گفته و از تمامی ملل اسلامی در خواست می کند تا با حضور خود در صحنه برای برخورد قاطع با این توهین بزرگ که مورد حمایت صمیونیزم جهانی و دولت های مستکبر غربی است، مانع از استمرار این گونه توطئه ها شده و قدرت مردمی آیین جهانی اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه از همه مردم مسلمان و ولایتمدار خوزستان دعوت کرده تا با شرکت در راهپیمایی اعتراض آمیز نسبت به این اقدام شوم و ننگین دشمنان اعلام برائت و بیزاری کنند./9465/د101/س

ارسال نظرات