۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۵۹۲
نماینده مجلس:

حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ و ادعایی پوچ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نشان داد، ادعای حقوق بشر آمریکایی و شعارهای تکثر فرهنگی و حمایت از فرهنگ‌های مختلف، پوچ و دروغی بزرگ و مبتذل است.
محکوم کردن آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: اهانت به نبی مکرم اسلام نشان داد، ادعای حقوق بشر آمریکایی و شعارهای تکثر فرهنگی و حمایت از فرهنگ‌های مختلف، پوچ و دروغی بزرگ و مبتذل است.

 

وی اظهار داشت: امروز شاهد گسترش روزافزون قدرت و اعتبار اسلام در جهان هستیم و بیداری اسلامی سراسر دنیا را فراگرفته است به همین دلیل صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا دست به چنین اقداماتی می‌زنند تا اعتبار اسلام  و حکومت‌های اسلامی را مخدوش کنند.


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنها می‌خواهند اتحاد بین مسلمانان را از بین ببرند؛ اما نمی دانند که با این اقدامات، دنیای اسلام با اتحاد بیشتر، در مقابل تمامی این توهین‌ها موضع‌گیری خواهند کرد.

 

نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این گونه اقدامات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دلیل محکمی بر نفوذ روز افزون اسلام در دنیا است و لازم است در چنین شرایط حساس تاریخی با اتحاد و انسجام، انزجار خود را فریاد بزنیم تا عاملان این توهین ناپسند صدای آن را بشنوند.

 

مقیمی ادامه داد: هدف اصلی دشمن تضعیف جبهه حق و مهارکردن بیداری اسلامی است؛ اما آثار و برکاتی همچون ازدیاد وحدت و همبستگی از این اتفاق ناپسند متوجه امت اسلام شد.

 

وی خطاب به کسانی که داعیه دار حقوق بشر هستند، گفت: این کار خدشه دار کردن حقوق مذهبی مسلمانان است و باید هر چه سریع‌تر علیه کشیش و سازندگان این فیلم ضد حقوق بشری ادعا نامه صادر کنند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات