۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۶۱۱
حجت‌الاسلام مروی:

ساخت فیلم موهن اوج درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ها است

خبرگزاری رسا ـ معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری، ساخت فیلم موهن درباره ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) را اوج استیصال و درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ها دانست و آن را محکوم کرد.
حجت الاسلام مروي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد مروی، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق‌(ع) به بیان فضایل و مناقب آن حضرت پرداخت و گفت: دل آلوده، ظرفیت و پذیرش سخنان معصومین‌(ع) و ظرفیت درک حقایق زندگانی آن بزرگواران را ندارد. 

وی افزود: پیامبر اکرم‌(ص) و اوصیای آن حضرت الگو و شاخص هستند و باید به عنوان یک مسلمان و شیعه و پیرو مکتب اهل بیت‌(ع) همه ابعاد زندگی و همه جهت‌گیری‌های فکری، مادی، معنوی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود را منطبق کنیم و با پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و اوصیای آن حضرت بسنجیم.

 

صیانت از آئین پیامبر اصلی‌ترین شاخص در سیره امام صادق

 

معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به بیان موضع‌گیری‌ها و جهت‌گیری‌های امام صادق‌(ع) در دوران امامت آن حضرت پرداخت و تصریح کرد: نخستین و اصلی‌ترین شاخص در مبانی و سیره ششمین وصی به حق پیامبر اکرم‌(ص)، دفاع و صیانت از اسلام و آئین پیامبر است.

 

حجت‌الاسلام مروی با اشاره به شبهات فراوان دشمنان اسلام در دوران امامت امام صادق‌(ع) اظهار داشت: امروز آنچه از فقه راستین اسلام و قرآن در اختیار داریم به برکت دانشگاه امام صادق‌(ع) است و اگر نبود مدرسه و مکتب آن امام همام، امروز اثری از قرآن و مبانی صحیح و درست اسلام نبود.

 

وی با بیان این‌که امام صادق‌(ع) بنیان‌های فکری مردم را از آسیب و هجوم دشمن مصون و محفوظ داشت، شرایط امروز را به جهاتی شبیه شرایط دوران آن حضرت دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب و به برکت رهبری‌های امام راحل، اسلام ناب، حیاتی دوباره یافت و ذهن ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ایران و حرکت انقلاب اسلامی جذب شد و این حرکت روز به روز در حال گسترش است.

 

معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با این نظام مقدس و بیداری مسلمانان، جنگ نرم و مبارزه فرهنگی و به تعبیر رهبر دوراندیش، ژرف‌نگر و عمیق‌بین انقلاب اسلامی، شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند اسلام را از درون تهی و مسلمانان را از معنویت، آموزه‌های دینی و قرآنی جدا کنند.

 

ساخت فیلم موهن نشانگر اوج استیصال و درماندگی استکبار

 

وی حرکت رذیلانه اهانت به نخستین شخصیت عالم وجود پیامبر اکرم‌(ص) را محکوم کرد و اظهار داشت: این حرکت‌های ابلهانه و به دور از اخلاق انسانیت، نشانگر اوج استیصال و درماندگی استکبار و صهیونیست است و حقیقتا این‌ها در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مروی خطاب به اوباما و کلینتون که گفته بودند ما نمی‌توانیم جلوی آزادی عقیده شهروندانمان را بگیریم، گفت: آیا در قاموس شما اهانت به مقدس‌ترین مقدس‌های بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون جمعیت مسلمان آزادی عقیده است و توهین به مقدسات به مقدسات بزرگ را تعبیر به آزادی می‌کنید.

 

معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر حقیقتا شما دنبال آزادی عقیده هستید و راست می‌گویید و در این مدعای خود صادق هستید چرا اگر کسی در مورد قصه موهوم و خودساخته هلوکاست حرفی می‌زند و این قصه را زیر سؤال می‌برد با شدیدترین وجه با او برخورد می‌کنید.

 

وی گفت: دشمنان اسلام فکر می‌کنند با این حرکت‌های ابلهانه، کودکانه و رذیلانه می‌توانند اسلام را محکوم کنند، اما با این حرکت‌های ناشیانه و خبیثانه، آن چهره‌های خبیثی را که در نقاب آزادی و حقوق بشر پنهان کرده‌اند به دست خود کنار زده و رسوایی خود را آشکار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام مروی افزود: اگر اهانت و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم‌(ص) مانع از رشد و گسترش اسلام می‌شد، در زمان خود پیامبر اکرم‌(ص) که آن حضرت را به شدیدترین اتهام‌ها و تهمت‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، این امکان صورت می‌گرفت، اما با وجود آن اهانت‌ها، اسلام رو به گسترش است. /920/پ202/ج

ارسال نظرات