۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۶۵۱
استاد حوزه علمیه:

برخی کشورهای اسلامی با سکوت خود استکبار را در انجام ماموریت ها کمک می کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با محکوم کردن فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) گفت: این اعمال نشان دهنده عدم تبعیت مردم در طول تاریخ از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
اقامه نماز جمعه قم به امامت آيت الله اميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام گنجی استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت، ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد و گفت: این اعمال نشان دهنده عدم تبعیت مردم در طول تاریخ از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی یکی از دلایل این اقدامات و هتک حرمت‌ها به مقدسات اسلامی را سکوت برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی دانست و ابراز کرد: سکوت همین کشورها بویژه آل سعود اجازه این گستاخی‌ها به آمریکا و رژیم صهیونیستی را می‌دهد.
حجت‌الاسلام گنجی همچنین افزود: برخی از کشورهای اسلامی به خاطر حفظ منافع خود در برابر اعمال ننگین استکبار جهانی نه تنها سکوت کرده بلکه به آنها در انجام مأموریت های شیطانی خود نیز کمک می کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنایات استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و ترور دانشمندان ایرانی با کمک برخی از کشورهای منطقه میسر شده و این همان خوی درندگان حیوانات وحشی است.
وی با بیان این‌که وهابیت با تبلیغات گسترده به ترویج شیعه کشی می‌پردازد و این عمل را راه رسیدن به بهشت عنوان می کند، گفت: این دلیل بر بی منطقی آنها است، اگر منطق دارند در منظر مردم مناظره کنند و دست از همراهی و هم نشینی با آمریکا و اسرائیل بردارند.
حجت‌الاسلام گنجی نفوذ آمریکا در مکتب‌های الحادی را یکی از خطرهای پیش روی جهان اسلام دانست و ابراز کرد: مکاتبی که از ائمه اطهار(ع) و مراجع تقلید بی نصیب هستند مورد هجوم دشمنان دین قرار می‌گیرند و به خواسته آنها عمل می‌کنند.
وی گفت : اگر وهابیت قدرت پیدا کند گنبد پیامبر اعظم(ص) را ویران خواهد کرد و این تفکر غلط ترور مسلمان و نوکری آمریکا را به دنبال دارد.
حجت‌الاسلام گنجی با بیان این‌که اگر مردم از هم نشینی با ائمه اطهار(ع) بی نصیب بودند مانند حیوانات وحشی زندگی می‌کردند و هیچ بویی از فرهنگ نبرده بودند، گفت: ما امروز هرچه داریم از مکتب امام صادق(ع) داریم و خود ایشان مؤمنان را در سنگر تربیت و هدایت گری هدایت کرده‌اند.
وی با اشاره به روایاتی، قم را ارسال کننده علم و دانش به سراسر دنیا خواند و گفت: امام صادق فرمود به خدا قسم من ظهور را می‌بینم جوانان ایرانی اعزام می‌شوند به کوفه و به مردم آنجا قرآن را یاد می دهند و علم و دانش از کوفه و نجف کوچ می کند و وارد قم می‌شود و از آنجا به سراسر دنیا ارسال می‌شود./927/پ202/ج
ارسال نظرات