۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۶۶۴
با شعار مرگ بر آمریکا؛

خوزستانی‌ها اهانت غرب به ساحت پیامبر اکرم را محکوم کردند

خبرگزاری رسا _ مردم ولایت مدار خوزستان با حضور در راهپیمایی امروز اهانت غرب به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.
راهپيمايي نمازگزاران اهوازي در محکوميت توهين به پيامبر اعظم (ص) راهپيمايي نمازگزاران اهوازي در محکوميت توهين به پيامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، مردم ولایتمدار خوزستان ظهر امروز پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور در مسیر های مشخص شده جهت راهپیمایی با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از غیر انسانی غرب اعلام کردند.

افزون بر شهروندان خوزستانی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، تشکل‌های سیاسی و مذهبی در این راهپیمایی حضور داشتند.

بنا بر این گزارش در این راهپیمایی نمازگزاران خوزستانی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر اسکتبار جهانی» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» افزون بر محکوم کردن ساخت فیلمی با مضمون توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص)، خواستار مجازات سازندگان و عوامل این فیلم شدند.

نمازگزاران اهوازی پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خود را از درب مصلی مهدیه آغاز کرده و در چهار راه آبادان تجمع کردند و در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) به قرائت بیانیه ای پرداختند.

در این بیانیه آمده است: ما با خشم خود همسو با مسلمانان جهان ساختن فیلمی موهن در هتک حرمت پیامبر عظیم الشأن را محکوم کرده و محاکمه عاملان این توطئه را در دادگاه های اسلامی خواهانیم.

نمازگزاران اهوازی افزودند: ما از خروش بی امان امت های اسلامی در محکومیت این توطئه و جرم بزرگ شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب حمایت کرده و وحدت امت اسلامی را عامل شکست مفتضحانه استکبار جهانی می دانیم.

هتک حرمت پیامبر مهربانی و رحمت(ص) جریحه دار کردن قلب ولی الله الاعظم(عج) را به همراه داشت و بزرگ‌ترین جواب دندان شکن به این توطئه رذیلانه را قطع رابطه مسلمین و دولت های مسلمان با آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب می دانیم.

این بیانیه می افزاید: این توطئه در ادامه ترفندهای شیطانی در سال های قبل است و با این دروغ گویی ها خواستند بار دیگر کشورهای اسلامی را محک زده تا عشق و محبت آنها را به اسلام و پیامبر(ص) بیازمایند، اما جهانیان شاهد خشم مقدس امت اسلامی بودند و زبانه این آتش مسلمانان سرانجام آمریکا و اسرائیل را در خود خواهد بلعید؛ از این رو  ما همبستگی خود را با مسلمانان سراسر جهان که آگاهانه انزجار خود را به منصه ظهور گذاشتند اعلام می کنیم.

ما از علمای محترم شیعه و سنی که در خنثی کردن این توطئه سخیف بیانیه ای صادر کردند و با سخنان وحدت آفرین در محکوم کردن آمریکای جانی و اسرائیل جاهل وظیفه دینی و ایمانی خود را به نمایش گذاشتند حمایت می کنیم.

از همه هنرمندان مسلمان به ویژه فیلم سازان متعهد در سراسر جهان به ویژه در ایران اسلامی می خواهیم تا با محکوم کردن این توطئه شیطانی با ساختن فیلم های کوتاه و بلند و برگزاری جشنواره های فیلم با سلاح هنر در افشای این توطئه و نقشه های شوم همت گمارند.

ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری می خواهیم با ترتیب دادن مسابقات هنری شامل فیلم، نمایش، شعر، قصه، نقاشی، خطاطی، هنرهای تجسمی با فراخوان آثار در سراسر جهان با کشورهای اسلامی برای پیامبر نور و رحمت در مشارکت هنرمندان و ماندگاری این حماسه حضور و گرم نگه داشتن خشم الهی و ایمانی مسلمانان کوشیده و آثار خود را برای بهره برداری مسلمانان در واقعه تلخ هتک حرمت به ساحت پیامبر را به نمایش بگذارند.

در شوشتر نیز راهپیمایی با هدف محکومیت اقدام اسلام ستیزانه غرب از  مصلای نماز جمعه این شهرستان تا چهارراه امام خمینی(ره) برگزار شد و نمازگزاران با سردادن شعارهایی از جمله «فریاد یا محمدا»، «لا اله الا الله»، اعتراض خود را در مقابل این اقدام غیر انسانی اعلام کرند.

در دزفول نیز راهپیمایان، از محل مصلای امام علی(ع) راهپیمایی خود را آغاز و تا مسجد حضرت زینب(س) که محل تجمع پایانی آنها بود به سردادن شعارهایی از جمله «آمریکا ننگت باد، اسرائیل مرگت باد» و «اسلام پیروز است، آمریکا نابود است» پرداختند.

مردم شهر های آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، مینوشهر، چوئبده علیه اقدام موهن صهیونیست‌ها در آمریکا در توهین به پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی کردند./9464/پ203/س

ارسال نظرات