۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۶۷۰
به بهانه ساخت فیلم ضد اسلامی؛

ساخت فیلم ضد اسلامی فتنه من نیست

خبرگزاری رسا ـ سالگرد حادثه ساختگی 11 سپتامبر دوباره بهانه ای شد تا این بار دست جنایتکارغرب از آستین سام بازیل بیرون آید.
فيلم موهن به پيامبر

 

در سال های اخیر با بیداری جوامع اسلامی و اسلام خواهی بسیاری از آنان، آتش کینه اسلام ستیزی نیز از سوی آمریکا و صهیونیست شعله ور شده است و آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به پیکره اسلام استفاده می کنند، غافل از اینکه حقانیت دین پیامبر اکرم (ص) بر جوامع انسانی اثبات شده است و گستردگی آن با تلاش دشمن آمریکایی و صهیونیستی نیز متوقف نمی شود.

 

داستان فیلم«برائت از مسلمانان» یا «زندگی محمد (صلی الله علیه و آله ) رسول اسلام» با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود که در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.

 

فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)، از دین اسلام به عنوان «سرطان» یاد و مسلمانان را به صورت افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی معرفی می کند.

 

در این فیلم نقش پیامبر(صلی الله علیه و آله) را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری کمدی و توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است تا نزول وحی بر پیامبر (صلی الله علیه و آله) دروغ معرفی شود.  

 

 از قرآن سوزی"تری جونز" کشیش دیوانه انگلیسی تا ساخت فیلم محاکمه مردمی محمد رسول الله

"تری جونز" کشیش یک کلیسای کوچکی در ایالت فلوریدا است، او که جایگاهی در بین مسیحیان آمریکا ندارد، سال گذشته به دنبال پافشاری و اصرار برای قرآن سوزی، اقدام به این کار کرد و امسال نیز همزمان با حادثه ساختگی 11 سپتامبر به دنبال شهرت و ستیزه جویی با مسلمانان اقدام به پخش و حمایت از فیلم سام بازیل کرده است و یک فعال صهیونیست مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در این کشور نیز در ساخت و پخش این فیلم همکاری کرده اند.

 

نقش تازه «جانم به فدایت یا رسول الله» بر روی دیوارهای کشورهای مسلمان

 با توجه به پخش این فیلم، احساسات بسیاری از مسلمانان در گوشه و کنار جهان خدشه دار شده است و آنان با تظاهرات و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» خواستار محاکمه سام بازیل و دست اندرکاران این فیلم شدند و مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در «قاهره» و «بنغازی»، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند و به دنبال آن اعتراضات در کشورهای یمن، عربستان، عراق و مصر نیز همچنان ادامه دارد.

 

رفاقت زیر سایه شقاوت

اوباما پس از اینکه رییس جمهور آمریکا شد در سخنرانی های خود مکرر اعلام کرد که ما با مسلمانان دشمنی نداریم و با آنان می توانیم دوست باشیم و از ادعای دوستی مسیحیت با اسلام در جهت مثبت نشان دادن چهره خودش استفاده کرد و این در حالی است که تحریم ها و فشارهای اقتصادی روزافزون بر ایران افزایش می یابد و این دشمن قسم خورده به همین میزان نیز اکتفا نمی کند و این بار با ساخت فیلم ضداسلامی ، مقدسات مسلمانان را نشانه می گیرد تا شاید بتواند به اهداف پلید و شوم خود دست یابد.    

 

وحدت، رمز فائق آمدن بر دسیسه های ستیزه جویان اسلام

امروز با توجه به گستردگی دشمنی ها بر ضد اسلام و آیین محمدی(ص) بیش از هر زمان دیگری توجه، هشیاری و وحدت بین مسلمانان علیه دشمن مشترک بیش از هر زمان دیگری احساس می شود چرا که جبهه کفر و نفاق درصدد تقویت نیروها و ابزار خویش است و در این راستا مسلمین جهان نیز باید به دور از همه اختلاف سلایق، با هم اندیشی و در کنار یکدیگر بودن همانند سدی در برابر افکار اسلام ستیزی مقاوم و استوار بایستند و از همه ارزش های دین نبی اکرم (ص) و پاسداشت شکنجه ها و رنج های یاران پیامبراسلام (ص)، دفاعی مقتدرانه و زیرکانه داشته باشند.

 

تهیه کننده فیلم موهن آمریکایی، صهیونیستی یک یهودی به نام «سام بازیل» است و برای تهیه این فیلم از یهودیان مبلغ 5 میلیون دلار کمک جمع آوری کرده است، ین فیلم با استفاده از 59 بازیگر و تیمی 45 نفره در پشت صحنه، به مدت سه ماه در اواسط سال گذشته میلادی در کالیفرنیا تولید شده است که با وجود هزینه هنگفت، کیفیت فیلم بسیار پایین و دکورها و صحنه‏ها بسیار آماتوری است.

 

 "یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ: می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا؛ گرچه کافران را ناخوش آید، نور خود را کامل خواهد گردانید"./930/ی705/ع

فاطمه ترزفان

ارسال نظرات