۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۷۳۰
در اردبیل؛

کارگاه سواد رسانه‌ای خبرگزاری رسا پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی سوادرسانه‌ای و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان‌های شمال‌غرب کشور با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کارگاه آموزشي طلاب شمال غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کارگاه آموزشی سوادرسانه‌ای و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان‌های شمال‌غرب کشور شب گذشته با برگزاری آزمون پایان دوره و همچنین معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد. 

 

مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر شمالغرب خبرگزاری رسا در تبریز در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی به تشریح اهداف برگزاری پرداخت و اظهار داشت: این دوره آموزشی دو روزه ویژه طلاب منتخب استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان‌غربی و زنجان بود که با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اردبیل برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی که در ادامه سلسله دوره‌های آموزشی سالانه دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا اجرایی شد با حضور 25 طلبه منتخب و نخبه حوزه های علمیه شمال‌غرب کشور در مدرسه علمیه میرزاعلی اکبر اردبیل همراه بوده است.

 

شفیعی سطح کیفی این دوره آموزشی را مطابق با استاندارهای مورد تأیید دانشکده خبر شهر اردبیل دانست و ادامه داد: آشنایی با اصول خبرنویسی، مهارت‌های مصاحبه، ویراستاری و نگارش، مبانی فقه رسانه، آشنایی با جنگ نرم و نقش رسانه در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب از محورهای موضوعی در کارگاه آموزشی طلاب بوده است.

 

مسؤول دفتر شمالغرب خبرگزاری رسا در تبریز طلاب منتخب و مستعد این دوره آموزشی ابتدا به عنوان خبرنگار افتخاری این رسانه حوزوی فعالیت خود را آغاز می‌کنند و پس از طی مراحل مختلف به عنوان خبرنگار رسمی شناخته خواهند شد.

 

همچنین حجت الاسلام نعمت‌الهی دبیر سرویس فرهنگی خبرگزاری رسا در سخنانی با تقدیر از برگزاری مطلوب و کیفی دوره آموزشی سواد رسانه‌ای طلاب منطقه شمال‌غرب در اردبیل، به تشریح ضرورت حضور و فعالیت طلاب در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای پرداخت.

 

گفتنی است، در پایان این دوره آموزشی آقایان سعید نظری از زنجان، داوود رحمانی از زنجان و سعید ابراهیمی از ارومیه به ترتیب نفرات اول تا سوم این دوره آموزشی را کسب کردند./935/پ203/س

ارسال نظرات