۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۸۶۳
مدیراستانی حوزه‌ علمیه همدان:

موج اسلام‌خواهی جهان مهم‌ترین عامل دشمن در توهین به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه همدان گفت: مقابله با موج اسلام‌خواهی جهان مهمترین هدف دشمن در توهین به مقدسات است که البته از این طریق نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
مدير حوزه علميه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی، مدیر استانی حوزه علمیه همدان، امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه همدان در واکنش به ساخت فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی در مقابله با شخصیت والای پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: سیاست ما عین دیانت ما است و شهادت ائمه معصومین(ع) ما نیز در راستای تحقق این مهم بوده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در موج بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد: دشمنان اسلام از این روند رو به گسترش موج اسلا‌م‌خواهی نگران هستند و بر این اساس نیز دست به اقداماتی چون انتشار فیلم‌های موهن و توهین به مقدسات این دین مبین می‌زنند.

مدیر استانی حوزه‌ علمیه همدان ضمن عرض تسلیت به ساحت امام زمان(عج) در این زمینه از همبستگی و همگامی پرشور و منسجم ملل اسلامی در اعتراض به ساخت این فیلم موهن نیز قدردانی کرد.

در پایان این تجمع پس از قرائت قطعنامه در انزجار از ساخت این فیلم موهن، طلاب همدان با سر دادن شعارهای متعددی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت خود را از این قطعنامه اعلام کردند.

 متن قطنامه بدین شرح است:

1.اینک ما علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزهای علمیه استان همدان همگام و همصدا بامراجع معظم تقلید و علمای بلاد اسلامی به پاخواسته و ضمن محکومیت شدید اقدام وقیحانه و زشت نظام سلطه نفرت و انزجار خود را از اینگونه اهانت های گستاخانه را فریاد زده واین ضایعه تاسف بار را محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و امت حزب الله تسلیت عرض می کنیم.

2.اینگونه جسارت های غیر اخلاقی و ضد انسانی نمی تواند جلوی صدور پیام مودت و رحمت، صلح و دوستی اسلام را بگیرد و ذره ای از عظمت و نورانیت مقام رفیع و جایگاه برجسته پیامبر اعظم نمی کاهد.

3.عاملان اصلی بروز این اقدام وقیحانه را آمریکا واسرائیل و اربابان صهیونیستی آنها می دانیم و خواستار وحدت همه مسلمانان برای مقابله با این حرکات شنیع و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی می باشیم و از دولتها، سازمانها و نهادهای بین المللی و حقوق بشری برخورد با عاملان این جنایت را خواستاریم.

4.ضمن اعلام انزجار دوباره از نمایش فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی اهانت آمیز دلیل اصلی این افعال ناشایست را گسترش روزافزون اسلام به ویژه در کشور های غربی می دانیم .

5.به آمریکا و اسرائیل و اربابانشان که این اقدام توهین آمیز و هتک حرمت را نادیده گرفته اند می‎گوییم اقدامات دوگانه شما در قبال مسائل که کسانی را که هر گونه تردید درباره هلوکاست را دارند را قربانی می کنید و تحمل حتی تحقیق درباره هلوکاست را ندارید. اما نسبت به مقدسات مسلمانان بی اهمیت هستید نشان دهنده خوی اسلام ستیزی و استکباری شما است./967/پ202/ب

ارسال نظرات