۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۸۶۷
امام جمعه آمل:

غرب به دنبال منحرف کردن افکار عمومی جهان از گسترش اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تأکید بر این که مقصر اصلی اقدام توهین آمیز اهانت به پیامبر اکرم(ص)، آمریکا و صهیونیست هستند، گفت: اهانت به پیامبر رحمت و عطوفت جرمی نابخشودنی است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که پیامبر اکرم(ص) انسانی کامل و اشرف مخلوقات است، خاطرنشان کرد: عده‌ای از مستکبران وقتی نفوذ و گسترش دین مبین اسلام را مشاهده کرده‌اند درصدد آمدند تا با چنین کارهایی از جایگاه والای حضرت رسول بکاهند.


وی با تأکید بر این که نقشه‌های دشمنان همچون گذشته به نابودی و نیستی کشیده خواهد شد، گفت: امروز مشاهده می‌شود مسلمانان جهان که قطره‌ای از ولایت حضرت رسول(ص) بهره گرفته‌اند چگونه در برابر این حرمت شکنی‌ها به خروش آمده‌اند که این امر نشان دهنده محبت والای پیامبر اکرم در دل‌های مسلمانان جهان است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که همه افکار پلید دنیا دست در دست هم داده اند تا نور ولایت کم رنگ شود، تصریح کرد: از نورانیت دین مبین اسلام و جایگاه ارزنده رسول اکرم(ص) هیچ گاه کاسته نخواهد شد و آنچه امروز مشاهده می شود ترویج و گسترش اسلام در سراسر جهان است که این مسأله ایادی استکبار جهانی را هراسان کرده است.


امام جمعه آمل با بیان این که دشمن از نفوذ بیداری اسلامی و برگزاری باشکوه اجلاس عدم تعهد خشمگین است، گفت: همه این اقدامات به سرکردگی مستکبران جهانی و در راستای منحرف کردن افکار عمومی جهان از گسترش و دستاوردهای ارزنده دین مبین اسلام صورت می‌گیرد.

 

وی با تأکید بر این که عاملان و حامیان این فیلم موهن به جزای اقدام مغرضانه و ناشایست خود خواهند رسید، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و یکپارچگی در برابر چنین اقدامات زشتی ایستادگی و مقاومت کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی گفت: دنیای غرب که ادعای حقوق بشر دارد برای اشرف مخلوقات فیلم موهن می سازد که این جوشش مسلمانان ادامه دارد و آنان به هیچ وجه سکوت نخواهند کرد.


امام جمعه آمل در پایان با تأکید بر این که مقصر اصلی چنین اقداماتی آمریکا و صهیونیست هستند، گفت: اهانت به پیامبر رحمت و عطوفت جرمی نابخشودنی است./950/ت302/س

ارسال نظرات