۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۸۷۸
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

اهانت به ساحت پیامبر موج دوم بیداری اسلامی را رقم زد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) بر خلاف میل دشمن به تقویت بیداری اسلامی کمک کرده است، گفت: به زودی موجب دوم بیداری اسلامی در سراسر جهان آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان مرکز استان که در مدرسه علمیه حاج مصطفی خان ساری برگزار شد، با محکومیت اهانت به ساحت پیامبر رحمت و خوبی‌ها از سوی عمال آمریکایی صهیونیستی، گفت: این اقدام بی‌شرمانه و ننگین سبب عزادارشدن حوزه و روحانیت شده است.


وی با بیان این که این اقدام وقیحانه دل‌های یک میلیارد مسلمان را در سراسر جهان به درد آورده است، افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که وعده خداوند متعال در نابودی مستکبران عالم به زودی محقق خواهد شد.


مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آمریکا و رژیم صهیونستی آتشی را برافروختند که خود نیز در این آتش خاکستر خواهند شد، تصریح کرد: سیل خشم امت اسلامی دنیای استکبار را نابود خواهد کرد.


حجت الاسلام طاهری با بیان این که ارزش وجودی و جایگاه عظیم پیامبر گرامی اسلامی با این گونه اقدامات مذبوح بی هیچ عنوان تضعیف نخواهد شد، بیان داشت: این حرکت‌های ضد دینی تنها سبب تقویت عشق و علاقه ملت‌های جهان به نبی مکرم اسلام خواهد شد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام تلاش می کنند، با اهانت به مقدسات دینی  تصویری نادرست از اسلام را  برای جلوگیری از گسترش آن در غرب و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان ارائه دهند، گفت: با وجود همه این تلاش‌های مذبوح اسلام ناب محمدی هر روز در جهان فراگیر‌تر می‌شود.


حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که دشمنان اسلام با کشیدن کاریکاتور توهین‌آمیز و اهانت به اسلام خیال می کنند خدشه ای به باورهای دینی مردم مسلمان وارد کنند، گفت: اهانت به اسلام در واقع اهانت به همه ادیان الهی است و عمل وقیحانه دشمنان قابل گذشت نیست.


مدیر حوزه‌های علمیه مازندران بیان داشت: بدون شک عمل دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین مداری ، طراحی و اجرا شده است.


وی با بیان این که اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی سبب تقویت بیداری اسلامی در جهان خواهد شد، گفت: به زودی موجب دوم بیداری اسلامی در سراسر جهان آغاز خواهد شد.


حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که امروز شیعه در دنیا عزت و عظمت دارد، افزود: تلاش دشمن برای جلوگیری از تفکر ناب شیعه در دنیا بی فایده است، چون امروز این تفکر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا نهادینه شده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز صهیونیسم جهانی از رشد و تعالی تفکر شیعی در دنیا عصبانی است، ادامه داد: اسلام، حقایق قرآن و نام پیامبر اکرم(ص) بیش از گذشته بلندتر و رفیع‌تر خواهد درخشید و حقیقت اسلام بر همگان آشکار خواهد شد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دیگر زمان شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فرا رسیده است، تأکید کرد: همه سیاست‌های استکبار برای جلوگیری از نشر اسلام ناب شیعی در دنیا به بن بست رسیده است./950/پ202/س

ارسال نظرات