۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۸۹۳

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزه های علمیه استان زنجان در اعتراض به ساخت فیلم موهن صهیونیستی تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.
تجمع طلاب و روحانيان در اعتراض به اهانت به پيامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه علمیه زنجان امروز در تجمع طلاب و روحانیان معترض نسبت به توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: اهانت به مقدس‌ترین مقدسات دین مبین اسلام در سال‌های اخیر گسترش یافته که نشان از احساس خطر غرب نسبت به گسترش و نفوذ اسلام در سراسر جهان است.

 

وی با بیان این‌که اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات دینی مسلمانان تازگی ندارد، خاطرنشان کرد: آنان که این اقدام را در راستای آزادی بیان تفسیر می کنند، چرا کوچکترین تامل در مساله هولوکاست را جرم می دانند، تناقض میان ادعا و عمل غربی‌ها نشان می دهد که آنان اسلام را خطری جدی برای منافع دنیوی خود می دانند.

 

حجت الاسلام بیات تصریح کرد: چنین اقدامات مذبوحانه‌ای برای تضعیف اعتقادات و ارزش‌های دینی مسلمانان و همچنین قبح‌زدایی از اهانت به مقدسات ادیان الهی صورت می گیرد، آنانکه که با چنین اقدامات ناشایستی در مقابل نفوذ اسلام قرار می گیرند، به طور یقین به نابودی و اضمحلال دچار خواهند شد.

 

مدیر استانی حوزه‌های علمیه زنجان با بیان این‌که جهان اسلام نباید اجازه تکرار چنین اعمال بی شرمانه‌ای را به دشمنان بدهند، خاطرنشان کرد: وظیفه امروز مسلمانان هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان و اعتراض یکپارچه نسبت به این اقدامات موهن است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیرمتعهدها در ایران را عامل خشم دشمنان دانست و گفت: ایجاد دو دستگی و تفرقه میان اقوام مختلف اسلامی از اهداف مهم دشمنان در توهین به مقدسات اسلامی است که امروز این هدف را با جدیت بیشتری پیگیری می کنند.

 

حجت الاسلام بیات سکوت مرگبار برخی سران کشورهای مرتجع عربی را مایه ننگ جهان اسلام دانست و گفت: این نوع اقدامات که با صرف هزینه های هنگفت و با حمایت رژیم صهونیستی و استکبار انجام گرفته است، نشان از ترس دشمنان از گسترش اسلام‌گرایی و استقبال از مکتب پویای شیعه در سراسر جهان است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه زنجان در پایان، رسالت تبلیغی روحانیان در مقابله با چنین اقدامات مذبوحانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان امروز با بهره‌مندی از ابزار رسانه‌ به جنگ با اسلام آمده‌اند، طلاب و روحانیان نیز بایستی با ابزاری متناسب با هجمه فرهنگی دشمن در گسترش معارف دینی قدم بردارند./935/پ202/ب

ارسال نظرات