۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۹۰۶
حجت الاسلام بیدار خبر داد؛

چهار مدرسه علوم دینی خواهران در اردبیل فعالیت دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران اردبیل از تحصیل 600 طلبه خواهر در چهار مدرسه علمیه این استان خبر داد.
چهار مدرسه علوم دینی خواهران در اردبیل فعالیت دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عبدالله بیدار، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران اردبیل امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه فاطمیه(س) شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: امسال یکصد طلبه جدید در چهار مدرسه علمیه با ثبت نام یکصد طلبه جدید خواهر در چهار مدرسه علوم دینی این استان پذیرش شده‌اند.

 

وی از تحصیل 600 طلبه خواهر در مدارس علمیه اردبیل، مشگین شهر، گرمی و پارس آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌‎اندازی مدارس علمیه جدید خواهران در دیگر شهرهای استان نیز در دست مطالعه و اقدام است که با تحقق این امر ظرفیت پذیرش طلبه در استان افزایش خواهد یافت.

 

حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر نیز در سخنانی با بیان اینکه تا کنون 80 طلبه خواهر از مدرسه علوم دینی فاطمیه مشگین شهر فارغ التحصیل شده اند، اظهار داشت: این مدرسه علمیه امسال با 55 طلبه خواهر فعالیت خواهد داشت که برای پاشخگویی به خیل مشتاقان تحصیل در این مرکز نیازمند، افزایش ظرفیت پذیرش هستیم.

 

همچنین در ادامه با قرائت پیام حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به مناسبت بازگشائی مدارس علوم دینی از اساتید و طلاب برتر حوزه علمیه فاطمیه(س) شهرستان مشگین شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شدند.

 

بنابراین گزارش، طلاب خواهر این مدرسه علمیه به همراه بسیجیان شهرستان مشگین شهر امروز در اعتراض به اهانت اخیر آمریکایی صهیونیستی به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) در محل ستاد فرماندهی این نیرو تجمع کردند و اقدام موهن دشمنان در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

 

شرک کنندگان در این تجمع خواستار برخورد با عوامل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکر (ص) شده و بر استمرار اعتراضات علیه این اقدام زشت تاکید کردند و با صدور بیانیه ای توهین به مقدسات اسلامی به ویژه ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کرده و اعلام کردند: این فیلم موهن نهایت دشمنی با عالی‌ترین حق از حقوق انسان‌ها یعنی احترام به اعتقادات، مقدسات و احساسات آنها به شمار می‌آید./935/پ202/ب

ارسال نظرات