۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۹۵۴
در محکومیت اهانت ساحت پیامبر؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز، علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه گلستان در محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام امروز در گرگان برگزار شد.
تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه گلستان

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، تجمع طلاب و روحانیان گلستان در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله میبدی، نائب رییس شورای استانی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان، مسؤولان، مدیران و طلاب مدارس علمیه پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه رضویه گرگان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیان معترض با سر دادن با شعارهایی نظیر منطق اسلام ما منطق بی بدیل است، عامل آمریکایی مزدور اسرائیل است، تهمت به نبی اکرم اهانت به دین است، اعلام جنگ دشمن با کل مسلمین است و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد جدی با عاملان این اقدام ضد دینی شدند.

 

طلاب و روحانیان معترض با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی همچون توهین به پیامبر نشانه عجز کافر، کارگردان صهیونیستی اعدام باید شود با مشت‌های گره کرده فریاد خود را نسبت به حرکت ضد دینی عاملات هتک حرمت به پیامبر اسلام اعلام کردند.

 

به گزارش خبرنگار رسا، در این تجمع اعتراض آمیز که با حضور گسترده علما، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان برگزار شد، آیت الله میبدی، نائب رییس شورای استانی حوزه علمیه استان و مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان سخنرانی کردند.

 

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراض آمیز بیانیه ای در محکومت اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام قرائت و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات