۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۹۶۲
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم:

اهانت به ساحت نورانی پیامبر نشانه زبونی و نابخردی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم، اهانت نابخردانه دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) را سبب جریحه‌دار شدن عواطف مسلمانان و همه متدینین به ادیان الهی دانست.
حجت‌الاسلام محمد محمودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد محمودی خراسانی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم، پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) از سوی آمریکا و صهیونیسم را محکوم کرد و آن را نشانه زبونی و کوته‌فکری دشمنان اسلام دانست.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان و مدیران مرکز خدمات حوزه علمیه قم، انزجار و نفرت خود را از توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) از سوی استکبار جهانی اعلام می‌کنند، افزود: توهین نابخردانه دشمنان اسلام، عواطف مسلمانان و همه متدینین به ادیان الهی را جریحه‌دار کرد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه این توهین را که مرزهای همه کشور‌ها و قومیت‌های مختلف را در نوردیده است، سبب اتحاد بیشتر بین متدینان دانست و تصریح کرد: پیامد این توهین و تهاجم به خود دشمنان ادیان الهی و به ویژه دشمنان دین مقدس اسلام برمی‌گردد.

 

وی با بیان این‌که رهبران کلیسا هم از این توهین بزرگ ابراز انزجار کرده‌اند، به بخشی از سخنان سیدحسن نصرالله که گفته بود «نماینده پاپ در لبنان شدیدا این حرکت را محکوم کرده است»، اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان هرگز نمی‌توانند نور الهی را خاموش کنند.

 

حجت‌الاسلام محمودی خراسانی تصریح کرد: سیر محکومیت توهین به ساحت قدس نبوی(ص) نشان داد حتی کسانی که متدین به دین اسلام نیستند، نسبت به این حرکت‌ها اعتراض می‌کنند، بشریت به مقدسات دینی پایبند است و هرکس با مقدسات در افتد، منفور ملت‌ها می‌شود./920/پ203/ج

ارسال نظرات