۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۹۶۸
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

هدف اصلی فیلم موهن آمریکایی مخدوش کردن چهره اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات شرعی و عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان فیلم موهن ضد اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: هدف اصلی فیلم موهن آمریکای مخدوش کردن چهره اسلام است.
شيخ محمد يزبک


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک، رییس هیات شرعی و عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در سخنانی که در شهر هرمل، استان بقاع لبنان، گفت: تولید و پخش فیلم موهن ضد اسلامی و توهین به شخصیت بزرگوار پیامبر نوارنی عالم حضرت محمد مصطفی (ص) که به وسیله شخصیتی آمریکا ـ اسرائیلی تولید شده است را به شدت محکوم میکنم.


وی افزود: از امت اسلامی می خواهم که در مقابل جسارت به مقدسات و ارزش های خود سکوت نکنند و علیه توهین کنندگان قیام کنند.


رییس هیات شرعی و عضو شورای مرکز حزب الله لبنان تاکید کرد: هدف اصلی آن‎ها مخدوش کردن چهره نوارنی پیامبر اسلام(ص) و زیر سؤال بردن اسلام است، اما آن‎ها به هدف خود نخواهند رسید زیرا پیامبر اعظم(ص) رحمت للعالمین است.


وی تصریح کرد: من از امت اسلامی می خواهم که در مقابل این فتنه‎ها و حیله‎های دشمن به دام نیفتند و اتحاد خود را حفظ نمایند مخصوصا مسلمانان با مسیحیان باید تعامل و گفت‎وگو بیشتری داشته باشند و این گونه جنایات‎ها نتواند بین اسلام و مسیحیت ذره‎ای فاصله بیندازد.


شیخ یزبک همچنین از دیدار پاپ بندیکت شانزدهم به لبنان که با هدف دعوت به صلح و دوستی انجام شده، استقبال کرد.


گفتنی است که طی روزهای اخیر موج تحرکات علیه فیلم موهن آمریکایی به ساحت پیامبر بشدت افزایش یافته است و سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان در طی سخرانی که دیشب به همین مناسبت ایراد فرمود، گفت: من از مردم دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه در شهر صور، روز جمعه در شهر بعلبک، روز شنبه در بنت جبیل و یکشنبه در الهرمل و نواحی اطراف آن علیه فیلم موهن تظاهرات کنند./994/ب902/ک


 

ارسال نظرات