۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۹۸۶
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

مسلمانان حساسیت خود را در برابر توهین به مقدسات افزایش دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تلاش دشمن جهت خدشه‌دار کردن حقایق اسلامی در برخی زمان ها گسترش یافته و آن مواقعی بوده که حقایق اسلام بیشتر رخ می‌نمود.
حجت الاسلام محمد علي نکونام

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که در تاریخ اسلام همواره شاهد تلاش دشمنان جهت مبارزه با حقایق ناب اسلامی بوده ایم، اظهار داشت: در هر برهه ایی از زمان که حقایق اسلام در جهان نمایان تر از دیگر زمان ها بوده تلاش دشمن جهت خدشه دار کردن حقایق اسلامی نیز بیشتر گسترش یافته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و گسترش ظرفیت‌های پنهان اسلام ابراز داشت: در برهه کنونی، دنیا شاهد بروز ظرفیت‌های عظیم اسلام جهت اداره بشر شده است؛ از این رو در کنار اقبال جهانی به اسلام، اقدامات ستیزه جویانه غرب نیز افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دشمنان اسلام می کوشند تا کینه، خشم و حسد خود را با ایجاد خدشه، چهره ای غیر واقعی از اسلام نشان دهند و توهین به پیامبر اکرم(ص) و هتک حرمت مقدسات از جمله قرآن و احکام نورانی اسلام چیز تازه ای نیست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که مسلمانان باید حساسیت خود را در قبال توهین به مقدسات افزایش دهند، تصریح کرد: جامعه اسلامی در مواقع حساس باید با هوشیاری و بصیرت در صحنه حاضر شده و با منطق اسلامی به اقدامات دشمنان پاسخی کوبنده دهند.

امام جمعه شهرکرد به ظرفیت بالای مسلمانان جهان جهت درهم شکستن هیمنه پوشالی غرب اشاره کرد و گفت: ملت های اسلامی به خوبی عظمت اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند و افزون بر آن ایران اسلامی پس از اقدام موهن آمریکا و صهیونیسم شاهد حضور اقشار مختلف مردم در صحنه بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شعارهای دروغین را سلاح غرب برای به کرسی نشاندن اهداف خود دانست و افزود: استکبار هرگز نتوانسته با اسلام کنار بیاید و همواره برای اسلام ستیزی در تلاش بوده است؛ اما خوشبختانه مسلمانان هوشیار بوده و فریب چنین توطئه های را نمی خورند./9464/ت302/س

ارسال نظرات