۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۹۰۱۰
مدیر حوزه‌های علمیه:

رسانه‌ها رسالت خود را در دهه کرامت به درستی انجام دهند

خبرگزاری رسا - مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این‌که با فرهنگ اهل بیت(ع) می توان به جنگ حرف های پوچ و بی اساس دشمنان رفت، گفت: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ظرفیت‌های بالایی برای تبلیغ فضایل اهل‌بیت(ع) در ایران است.
آيت الله حسيني بوشهري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، عصر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن‌های بزرگداشت دهه کرامت، تصمیم 27 دستگاه حوزوی و غیرحوزوی را برای برپایی جشن‌های کرامت ستودنی دانست. 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نامگذاری فاصله زمانی بین ولادت حضرت معصومه و حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت را ستایش کرد و افزود: حقیقت اهل‌بیت(ع) بر ما ناشناخته است و گاهی نسبت به برخی از زاوایای آن آگاهی پیدا می‌کنیم اما در بسیاری از مواقع کوتاهی هم کرده‌ایم.
آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: وظیفه فرد شیعه نصرت اهل‌بیت(ع) است و اگر در جهان امروز کسی جرأت پیدا می‌کند به پیامبر(ص) توهین می‌کند امیدواریم در فاصله زمانی کوتاهی کارگردان و عوامل این فیلم مجازات شوند.
وی افزود: شعار و رسالت دهه کرامت باید بین‌المللی شود و اگر ما فرهنگ اهل‌بیت(ع) را بین‌المللی کردیم رسالت خودمان را انجام داده‌ایم.
مدیر حوزه های علمیه کشور تبیین فرهنگ اهل‌بیت(ع) را مسأله‌ای ضروری برای برگزار کنندگان جشن‌های دهه کرامت خواند و گفت: بر اساس فرهنگ اهل‌بیت(ع) می‌توان به جنگ حرف‌های پوچ و بی‌منطق دشمنان رفت و در حدیثی داریم که می‌فرماید «خداوند رحمت کند کسی را که امر ما را زنده کند و اگر مردم زیبایی‌های کلام ما اهل‌بیت(ع) را شیفته و شیدای ما خواهند شد»
وی گفت: با وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ظرفیت‌های بالایی برای تبلیغ فضایل اهل‌بیت(ع) در ایران وجود دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: باید شاکر خداوند باشید که پیام‌رسانی فرهنگ اهل‌بیت(ع) به دوش شما نهاده شده است و رسانه‌ها نیز باید تمام تلاش خود را برای سامان‌دهی این حرکت انجام دهند.
وی افزود: رسانه ملی نیز باید بخشی از برنامه‌های خود را به این فضا اختصاص دهد و سهم خود را در دهه کرامت ایفا کند.
آیت الله حسینی بوشهری در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: شما نیز در سطح دانش‌آموزان، دانشجویان، حوزویان و سایر اقشار فراخوان آثار داشته باشید و برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت را پربارتر از هر سال برگزار کنید./914/پ202/ج
ارسال نظرات