۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۰۱۸

فرافکنی برای سرپوش نهادن به رسوایی آمریکا

خبرگزاری رسا ـ شبکه من و تو در راستای کاهش هجمه علیه آمریکا بخاطر افتضاح اخیر یعنی بی حرمتی به ساحت پیامبر، با تکرار ادعای تکراری و بی مبنای تروریست نامیدن ایران سعی در انحراف افکار عمومی دارد.
شبکه ماهواره اي من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، با رسوایی اخیر کشور آمریکا و افشای دست های پشت پرده صهیونیسم در تولید و توزیع فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، ایادی رسانه ای ایلات متحده و حامیان اسرائیلی آنها هنوز با وقاحتی بی حد و حصر سعی در فرستادن پارازیت هایی به منظور انحراف اذهان عمومی از هجمه غیرت عموم مسلمان جهان دارند.


شبکه من و تو، شب گذشته با صرف نظر عامدانه از پرداختن به این مسأله که تمام رسانه های دنیا را متوجه خود کرده است، با طرح سناریویی مبنی بر دامن زدن به اختلاف بین ادیان آسمانی، دست به ترسیم فضایی توهمی درباره منشأ این دست مناقشات زد، بدین امید که بوی افتضاح فیلم سازان صهیونیست آمریکایی از مشام ها زدوده شود.


این شبکه به تصریح ایران را حامی تروریسم جهانی نامید و با ذکر شایعات نخ نما در باب دخالت ایران در فجایع تروریستی سال های اخیر علیه آمریکا، از ایران به عنوان یگانه خاستگاه خصومت علیه آمریکا و صهیونیسم نام برد.


این در حالی است که تحرکات خودجوش اخیر متدینین به ادیان سه گانه وحیانی در جهان، نشان دهنده انصاف وجدان های بیدار در تمام دنیا، در برابر اندیشه های تمامیت خواهانه صهیونیستی آمریکایی است./9161/پ203/ج
 

ارسال نظرات