۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۱۳۶
اول آبان؛

نام نویسی دوره جدید اعزام طلاب به عتبات عالیات

خبرگزاری رسا ـ معاونت امور طلاب حوزه های علمیه، زمان نام نویسی دوره جدید اعزام طلاب و فضلای حوزه علمیه جهت اعزام و زیارت عتبات عالیات را اول مهر ماه سال جاری اعلام کرد.
عتبات عاليات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طبق اعلام معاونت امور طلاب حوزه های علمیه کشور، زمان نام نویسی دوره جدید اعزام طلاب و فضلای زائر ایرانی به عتبات عالیات از اول آبان ماه آغاز می شود.

برنامه تشکیل کاروان های عتبات تحت اشراف ستاد عمره حوزه علمیه است و هماهنگی های لازم برای ثبت نام باید از طریق این ستاد صورت گیرد.
 
براساس این گزارش، دارا بودن پروند فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه و داشتن گذرنامه معتبر تنها شروط ثبت نام به شمار می رود، که طلاب می توانند به دو صورت مجردی و متاهلی مبادرت به ثبت نام کننند.
 
این گزارش می افزاید، طبق اعلام معاونت امور طلاب حوزه به دلیل کمبود ظرفیت و تامین امکانات بهتر برای زائران، تعداد همراهان در این سفر زیارتی فقط دو نفر یعنی همسر و یک فرزند اعلام شده است.
 
این گزارش حاکی است، تاریخ اعزام ها در سایت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به نشانی
www.mortn.ir درج می شود و طلاب و روحانیون با مراجعه به این سایت می توانند نسبت به ثبت نام اقدام تا در تاریخ های مورد دلخواه اعزام شوند.
 
همچنین رایزنی با بانک های مختلف صورت گرفته تا تسهیلاتی از قبیل وام به زائران طلبه ارائه شود که هم اینک مبلغ 400 هزار تومان و به هر خانواده حداکثر دو وام تعلق می گیرد.

ثبت نام از طریق سایت و اعزام فقط ازاستان قم است، هزینه سفر نیز بر اساس درجه اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت تعیین می شود که هم اینک هزینه سفر عتبات زمینی پانصد هزار تومان وهوایی هفتصد هزار تومان تعیین شده است.

در صورت تمایل اعزام طلاب تحت پوشش مدارس بصورت گروهی با هماهنگی مدیر مدرسه این اعزام ها انجام می شود و اعزام در ایام درسی حوزه با مجوز مدارس علمیه امکان پذیر است.

لازم به ذکر است،درصورتی که تعداد افرادثبت نامی از ظرفیت تعیین شده بیشتر باشد نفرات با قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

 گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانن با شماره 02517740971 داخلی (038)  تماس بگیرند./917/پ202/ن

ارسال نظرات