۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۱۶۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که شرایط امروز ملت ایران بسیار متفاوت با شعب ابیطالب است، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست.
حجت‌الاسلام حسن کاملي‌فر، مسژول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسژول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، روز گذشته در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای تحریف واقعیت‌ها و القای باورهای غلط و التقاطی فروگذار نیستند، بی‌توجهی به امور فرهنگی غیرقابل قبول است.

 

وی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را ضرورتی مهم در انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمنان دانست و گفت: تحریم‌های شدید دشمنان انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران همه نشان می دهد که غرب انقلاب اسلامی را با منافع خود در تضاد می بیند.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که تحریم‌های نفتی دشمن فرصتی برای رهایی از هام‌فروشی این ثروت عظیم ملی است، خاطرنشان کرد: اگر این اوضاع را درست و عمیق تجزیه و تحلیل کنیم در خواهیم یافت که ما نه تنها در شرایط شعب ابیطالب نیستیم بلکه در اوج مقاومت،‌ صبوری و ایستادگی هستیم.

 

وی با اشاره به این‌که شرایط امروز ملت ایران بسیار متفاوت با شعب ابی طالب است، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، اگر تحلیل‌گران می‌خواهند مسائل جاری در کشور را تبیین کنند بایستی با الهام از افکار و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام واقعیت‌ها را یکجا مطرح کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل مقاومت 33 ساله ملت ایران را راه نجات بسیاری از مشکلات دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی بن‌بست، انحراف و سکوت معنایی ندارد، ما فشارها و تهدیدهای اقتصادی و قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای غرب را به خوبی می‌دانیم و هرگز نمی‌خواهیم از واقعیت‌ها غفلت کرده و یا فرار کنیم.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید تأکید داشته باشیم که ایران اسلامی در 33 سال گذشته از شرایط مصرف‌کننده به یک کشور مستقل و نمونه در منطقه تبدیل شده و مهم است که مردم این واقعیت‌ها را بدانند، تعالی، عزت، اقتدار، آزادی و استقلال بهایی دارد که ملت ایران آن را پرداخته‌اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خود با تشریح اوضاع و شرایط حاکم در دوران رسالت حضرت موسی(ع) خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هر چند امت‌های اسلامی و پیروان دیگر ادیان با محدودیت های بسیاری از سوی دشمنان روبه رو می‌شوند؛ اما بن‌بست در کار آنها وجود ندارد چرا که همیشه به نصرت و یاری خداوند امیدوار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل توکل و صبر در راه حق و حقیقت را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این سنت الهی و مشیت خداوند هیچ تغییر و تردیدی وجود ندارد که هر کس در مسیر توحید گام بردارد به یقین پیروز است و از بن‌بست‌های احتمالی نیز به سلامت عبور خواهد کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات