۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۱۶۹

مسؤولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های مراغه و بناب معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان جدید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مراغه و بناب با حضور مدیر امور دفاتر این نهاد در دانشگاه های کشور معرفی شدند.
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا، مدیر امور دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کشور ، روز گذشته در مراسم معارفه مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه مراغه ضمن محکومیت اقدام اخیر دشمنان در انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: امروز مدعیان حقوق بشر، خود بزرگترین ناقض حقوق اولیه بشریت محسوب می شوند.

 

وی با بیان این‌که آمریکا و صهیونیسم جهانی از هر راه نامشروعی برای ترویج و تبلیغ علیه مسلمانان جهان استفاده می کنند، تصریح کرد: کسانی که ادعای احترام به ادیان را دارند، با دروغ و سوءاستفاده از ابزارهای رسانه ای علیه اسلام و مقدسات آن گام برمی دارند، سیاست اسلام‌هراسی سال‌هاست که در کشورهای مختلف جهان به ویژه در غرب پیگیری می شود.

 

حجت الاسلام پوررضا با تشریح اهداف غرب در تولید انتشار این فیلم موهن خاطرنشان کرد: انزوای رژیم صهیونیستی پس از اجلاس عدم تعهد، گسترش نهضت بیداری اسلامی، موج اسلام‌گرایی در سراسر جهان و ارتقای جایگاه منزلت سیاسی ایران اسلامی در مجامع بین المللی دشمنان را ناگزیر به انجام چنین اقدام بی‌شرمانه‌ای کرده است.

 

مدیر امور دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کشور با بیان این‌که صهیونیزم بین‌الملل با انتشار این فیلم موهن درصدد شکستن ابهت مسلمانان و جمهوری اسلامی هستند، گفت: دشمنان اسلام درصدد معرفی مسلمانان با عناوینی چون خشونت طلب هستند، در حالی که پیروان دیگر ادیان خود به خوبی از شخصیت متعالی رسول مهر و رحمت اسلام آشنایی دارند.

 

همچنین حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجا‌‌ن‌شرقی در سخنانی افزود: ملت ایران بهترین نوع اعتراض به نمایش این فیلم موهن را داشته‌اند، بایستی بر اساس استراتژی ترسیم شده از از سوی رهبری حرکت کرد و بهانه دست دشمنان اسلام نداد، چراکه هرگونه اقدام غیرمنطقی فرصت برای سوء استفاده و مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را فراهم می کند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام میرکاظم موسوی، به عنوان مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مراغه معرفی شد.

 

حجت الاسلام پوررضا در مراسم معارفه نخستین مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بناب نیز به تشریح رسالت فرهنگی و تبلیغی روحانیت در فضای دانشگاهی کشور پرداخت و اظهار داشت: اساتیدی که نتوانند پاسخگوی مطالبات و سؤوالات سیاسی، علمی، فرهنگی دانشجویان در هر رشته‌ای باشند، نباید وارد دانشگاه‌ها شوند.

 

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را راهگشای گره‌های فرهنگی در کشورهای دانست و گفت: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید در توسعه مسائل فکری و بنیادی گام‌های اساسی را بردارند؛ باید از بیانات رهبری راهکار لازم را بیاموزیم که اجرایی کردن این راهکارها در دانشگاه‌ها یکی از وظایف مسؤولان دانشگاه‌ها است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام امیر ابراهیم‌زاده به عنوان نخستین مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بناب معرفی شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات