۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۱۷۰
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

رژیم صهیونیستی با چالش های جدی در خاورمیانه روبه‌رو است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی، گفت: جهان غرب به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را با چالش های جدی و تهدیدات عمیق در منطقه خاورمیانه روبرو می بینند.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب

 حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی، در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با محکوم کردن تولید و پخش فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: دشمنان اسلام پس از چاپ کاریکاتورهای موهن و مقالات نفرت انگیز، امروز با تولید و پخش فیلم صهیونیستی و آمریکایی به دنبال اجرای سناریوی اسلام‌ستیزی است.

 

وی با بیان این‌که تولید این فیلم کذایی در راستای اهداف استکبار در معرفی چهره‌ای نامطلوب از مسلمانان است، خاطرنشان کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات، دیگر دوران آن گذشته که بتوان با ساخت یک فیلم موهن که اعتراضات بین‌المللی را به دنبال داشته، چهره منور رسول رحمت و کرامت را خدشه‌دار کرد.

 

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: هدف اصلی غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقام از سیمای پیامبر مهر و رحمت که دین آسمانی‌اش بیشترین معارف و آموزه های ضد نژادپرستانه را به انسانیت عرضه کرده است، می باشد، اما حقیقت آن است که رژیم‌های مستکبر و جعلی چون صهیونیسم حیات خود را وابسته به راه‌اندازی چنین بحران‌ها و انحراف افکار عمومی از جنایات اسرائیل می دانند.

 

وی تصریح کرد: در جهان امروز جرثومه های فساد آمریکا و اسراییل نمایندگی کفر در جهان را بر عهده گرفته اند و تمام موجودی و ظرفیت های شان را به صحنه آورده اند تا بتوانند نور خدا را خاموش کنند، در چنین شرایطی بر عموم مسلمانان چه شیعه و چه سنی واجب است علیه چنین اقدامات موهنی، خشم و انزجار خود را ابراز و انسانیت و احترام به مقدسات را فریاد کنند.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان غرب به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را با چالش های جدی و تهدیدات عمیق در منطقه خاورمیانه روبرو می بیند و با چنین اقداماتی قصد توهین به ارزش های اسلامی را دارند؛ غافل از این‌که موج بیداری اسلامی در منطقه به شدت منافع غرب و آمریکا را با تهدیدات جدی مواجه کرده است.

 

وی نتیجه ستیز با قرآن، پیامبر اسلام و دین آخرین فرستاده الهی را نابودی و اضمحلال قطعی دشمنان دانست و گفت: دشمنان اسلام و قرآن و نظام سلطه برای برون رفت از چنین وضعیتی مقابله با اسلام را به جبهه های فرهنگی و نرم کشانده که در این مسیر نیز با شکست مواجه خواهد شد./935/ت302/ج

ارسال نظرات