۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۱۷۱
روز پنج شنبه؛

نمایندگان روحانی مجلس با مراجع تقلید و علما دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع تقلید و علما خبر داد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دیدار نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی با مراجع تقلید و علما خبر داد.
وی با بیان این که اعضای فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی پنج شنبه سی ام شهریورماه با مراجع تقلید دیدار خواهند کرد، گفت: این دیدار در راستای بهره گیری از نظرات و رهنمودهای راهگشای مراجع تقلید و علما صورت خواهد گرفت.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدارها همچنین شماری از نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف کشور به ویژه مسائل فرهنگی خواهند پرداخت و گزارش عملکرد، اقدامات و برنامه های فراکسیون نیز به محضر مراجع عظام تقلید ارائه می شود.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی را از جمله فراکسیون های فعال مجلس خواند و ابراز داشت: در فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی شخصیت های روحانی فاضل و تحصیلکرده و متخصص حضور دارند و در طرح های مجلس شورای اسلامی نقش آفرین هستند.
رییس فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما با برنامه ریزی مناسب به دنبال تقویت بیش از پیش این فراکسیون هستیم و امیدواریم با بهره گیری از رهنمودهای مراجع تقلید بتوانیم منشا اقدامات بسیار خوبی در مجلس شورای اسلامی باشیم.
گفتنی است، نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم با حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی از مراجع تقلید، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) و شمار دیگری از علما دیدار خواهند کرد.
اعضای فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی همچنین از برخی پروژه های فرهنگی شهر مقدس قم نیز بازدید خواهند کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات