۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۲۰۴

غرب خود را برای نهضت بیداری آماده کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب کشور گفت: بیداری اسلامی به زودی در غرب نیز پدیدار خواهد شد چراکه حوادث رخ داده در جهان بیانگر این امر مهم است که شرایط بیداری اسلامی در کشورهای غربی نیز پایه ریزی شده است.
بيداري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب کشور، سه شنبه شب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: روزهای سخت ملت ایران اسلامی در برابر یورش دشمنان لحظات به یادماندنی و روزهای ماندگار را رقم زد که تنها به وسیله راویان آن دوران قابل انتقال به نسل های زمان جدید است.

 

وی ایستادگی، پایداری، مقاومت و بندگی را از خصایص و رمز پیروزی ملت ایران در برابر زورگویان عنوان کرد و گفت: مردم آزادی خواه در سراسر جهان با الگو گیری از نهضت برزگ انقلاب اسلامی شعار عدالت را سرداده اند.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب کشور اظهار کرد: بیداری اسلامی به زودی در غرب نیز پدیدار خواهد شد چراکه حوادث رخ داده در جهان بیانگر این امر مهم است که شرایط بیداری اسلامی در کشورهای غربی نیز پایه ریزی شده است.

 

سردار اوصانلو در ادامه خود ولایتمداری را رمز اصلی موفقیت دانست و گفت: در سایه مدیریت دینی مقام معظم رهبری، دنیا در حال تشکیل جامعه اسلامی است.

 

وی همچنین با بیان گوشه هایی از عملکرد سپاه اسلام در برابر جبهه کفر در سال های بعد از انقلاب اسلامی گفت: در سال های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی به بهانه های مختلف قصد دخالت در امورات کشور را داشته اند که تمام این دسیسه ها از سوی فرزندان غیور این مرز و بوم خنثی شده اند.

 

به گفته این مسؤول، ایران اسلامی در زمان حاضر یکی از قوی ترین و نیرومندترین نیروهای مسلح جهان را در اختیار دارد و همین مسئله موجب عقب نشینی جبهه کفر از مواضع خصمانه خود شده است.

 

گفتنی است، در ادامه جلسه شورای اداری استان بصورت ویژه از تلاشها و زحمات مخلصانه سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو قدردانی شد.

 

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو، فرمانده تیپ 33 المهدی زنجان در دوران دفاع مقدس، فرمانده تیپ 2 لشکر 31 عاشورا، فرمانده تیپ مستقل 21 امام رضا استان خراسان، فرمانده لشکر 3 حمزه سید الشهدا، فرمانده لشکر 31 عاشورا، فرمانده سپاه عاشورا، فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا برعهده داشته است./936/پ203/ب

ارسال نظرات