۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۲۵۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

موج اسلام‌گرایی نگرانی اصلی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از موج اسلام‌گرایی در پی بیداری اسلامی نگران هستند.
اعتراض

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: مهم‌ترین نگرانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی گسترش موج اسلام‌گرایی در پی بیداری اسلامی به تاسی از انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان همواره در صدد تخریب چهره اسلام در اذهان مردم جهان بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلامی در اوج نادانی همواره دین اسلام را یک مدیریت ناکارآمد در ذهن مردم تبلیغ کرده‌اند، البته سیاست اسلام‌هراسی غرب تنها به این مورد منحصر نشده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را یک طرح صهیونیستی عنوان کرد که آمریکا آن را عملی کرده است و افزود: محور فعالیت های استکبار و استعمار بی‌عدالتی و گسترش ظلم و ستم در جامعه است، در حقیقت اهانت‌هایی که در این فیلم موهن به تصویر کشیده شده است، حقیقت چهره ظالمانه سردمداران غربی است.

 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) یادآور شد: این پیروزی به پشتیبانی ملت با هدف برقراری حکومت دینی و اسلامی به ثمر نشسته است، از این رو دشمنان بدانند مردم انقلابی ایران هیچگونه اهانت به مقدسات دینی خود را تحمل نخواهند کرد.

 

وی با بیان این‌که بی‌احترامی به مقدسات دینی رزیم سفاک پهلوی را سرنگون کرد، گفت: استکبار جهانی با چنین اقدامات موهنی تنها روند اضمحلال خود را سرعت می بخشند به عبارت دیگر دشمنان با چنین افکار شوم و استدلال های غیر منطقی هیچ گاه به هدف خود نمی رسند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت این انقلاب بزرگ اسلامی و مردمی نگران هستند تصریح کرد: استکبار و صهیونیسم می‌دانند که هرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند عرصه برای آنها تنگ خواهد شد.

 

وی تحمیل جنگ هشت ساله از سوی رژیم بعث عراق و متحدانش و ناتوی فرهنگی همه جانبه علیه ایران را از راهکارهای دشمن برای براندازی نظام اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسؤولان دشمن از رسیدن به هدف خود بازمانده، اما باید به تاسی از مقام معظم رهبری همواره آماده دفع خطرهای احتمالی دشمن باشیم./935/ت302/س

ارسال نظرات