۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۲۸۴
نماینده مقام معظم رهبری در کاشان:

صهیونیست ها در مقابل عظمت اسلام به جنون سیاسی مبتلا شده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان،‌ اهانت به مقدسات مسلمانان را نشان دهنده عظمت اسلام و مبتلا شدن استکبار جهانی و صهیونیست ها به جنون سیاسی دانست.
1/ آيت الله نمازي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع علما، مدرسان و طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان، با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام اظهار داشن: اوج گسترش دین مبین اسلام قدرت تعقل از دشمنان گرفته و آنها را دیوانه کرده است. 
وی افزود: صهیونیست ها اگر دارای تعقل و فکر بودند، حداقل برای منافع خودشان نیز با ساخت این فیلم موهن، به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) اهانت نمی کردند.
عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست با این اقدام وقیح خود غیرت دینی بیش از یک و نیم میلیارد نفر مسلمان جهان را برافروختند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمنان تصور می کردند، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) به ضرر دین مبین اسلام تمام می شود درحالی که با حکمت الهی، اسلام بیش از پیش بطور فزاینده در آمریکا و کشورهای غربی گسترش پیدا خواهد کرد.
آیت الله نمازی با توجه به شرایط کنونی مسوولیت حوزه های علمیه در کشور را بسیار حساس، مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: به برکت خون شهدا، و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، دین اسلام در حال گسترش، پیشرفت و نفوذ در قلب استکبار جهانی است.
وی بزرگ‌ترین رسالت طلاب و روحانیون را ترویج مکتب اسلام عنوان کرد و افزود: ترویج دین مبین اسلام راه ائمه اطهار (ع)، انبیا و پیامبران الهی است.
نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان با سفارش طلاب به تلاش برای جهاد علمی، تواضع و اخلاص برای خدا، تاکید کرد: رسیدگی به اخلاص خیلی سخت است اما می توان با کوشش به آن دست یافت. /924/د102/ج
ارسال نظرات