۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۹۲۸۶
استاد حوزه علمیه:

توهین آمریکا به پیامبر برای مقابله با وحدت جهانی علیه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام دعاگو گفت: هر زمانی که وحدت و همدلی بین مسلمانان و غیر مسلمانان در جهان علیه آمریکا و اسرائیل شکل می‌گیرد،‌ آمریکا با طرح این‌گونه مباحث، به دنبال برهم زدن اجماع جهانی علیه خودش است.
حجت الاسلام مصطفي دعاگو

حجت الاسلام مصطفی دعاگو، استاد مدرسه علمیه امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به توهین آمریکا و صهیونیسم به پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: در طول تاریخ هتک حرمت به مقدسات و پیامبر اسلام(ص) فراوان یافت می‌شود و دشمنان اسلام با طرح این مباحث، مردم را سرگرم می‌کردند تا به اهداف شوم خود مانند جلوگیری از رشد اسلام بین افراد جامعه و شناسایی مسلمانان واقعی، برسند.

وی در ادامه افزود: امروز هم آمریکا و صهیونیسم جهانی همین موضوع را دنبال می‌کنند و با طراحی موضوع توهین به پیامبر اسلام(ص) در یک مقطع زمانی، تمام افکار جهان را روی خودشان متمرکز می‌کنند و به دنبال اهداف شوم خود مانند خشن نشان دادن مسلمانان هستند، ولی مردم جهان آگاه و هوشیارند و می‌دانند که این خشونت، به دلیل توهین به مبانی اعتقادی مسلمان‌ها است.

استاد مدرسه علمیه امام رضا(ع) با اشاره به وحدت و همدلی مردم جهان علیه سیاست‌های آمریکا و اسرائیل ابراز داشت: با توجه به بیداری اسلامی در برخی کشورهای عربی و همچنین شورش‌ها و اعتراض‌ها در کشورهای اروپایی از جمله خود آمریکا به دلیل مشکلات اقتصادی،‌ یک اجماع جهانی علیه آمریکا و سیاست‌های غلطش در حال شکل‌گیری است و آمریکا با توهین به پیامبر اسلام(ص)، به دنبال انحراف افکار عمومی و برهم زدن این همدلی و وحدت جهانی علیه این کشور و صهیونیسم جهانی است.

وی در ادامه افزود: البته این وحدت و اجماع هنوز قوی نشده است ولی در بین جوامع جهانی رو به رشد است و اتفاقاً توهین به پیامبر(ص) این وحدت و همدلی را بین مسلمانان و غیر مسلمانان تقویت می‌کند.

حجت الاسلام دعاگو در پایان، با اشاره به آیات الهی مبنی بر خاموش نشدن نور الهی بیان داشت: دشمنان اسلام به خیال خودشان می‌خواهند نور قرآن و اسلام را خاموش کنند ولی با این خیال باطل در حال فرو رفتن در باتلاق نابودی هستند./958/ت302/ص

ارسال نظرات