۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۹۳۳۱
معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان:

محبان رسول رحمت و مهربانی روز‌به‌روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی گفت: هر چه دشمنان سعی در مخدوش کردن وجهه پیامبر اسلام دارند، تعداد علاقه‌مندان به رسول رحمت بیشتر می شود و طبق تصریح آمار جهانی؛ «محمد» فراگیر ترین نام در جهان است.
حضرت محمد (ص)

حجت الاسلام حسین محمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: سازندگان این فیلم آمریکایی صهیونیستی و تمامی کسانی که مسبب به وجود آمدن چنین فضاحتی بودند، ادامه نسل جاهلانی چون ابوسفیان و ابوجهل هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: چنین افرادی از صدر اسلام تاکنون همواره و هر لحظه به دنبال خدشه‌دار کردن شخصیت عظیم پیامبر گرامی اسلام بوده و هستند، غافل از این‌که نه تنها راه به جایی نبرده‌اند، بلکه با چنین اقدامات مذبوحانه‌ای چهره پلید و شیطانی خود را از پس سیاهی‌ها به مردم جهان نشان داده اند.

 

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این‌که عاملان تولید فیلم موهن خود چهره خبیث پنهانی خود را رسوا کردند، گفت: حقیقت آن است که چنین اعمالی مقدمات نابودی آنها را فراهم می‌کند، که با عنایت الهی هر روز شاهد جهانی شدن دین مبین اسلام هستیم که همه را مدیون زحمات رسول اکرم(ص) است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان ادامه داد: مَثَل این افراد همان آیه شریفه قرآنی است که خداوند متعال می فرمایند؛  «یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ» در حماقت این افراد همین بس که نمی دانند، هر چه تلاش کنند که خورشید وجود پیامبر اسلام را مهار کنند اما فقط خود می‌سوزند.

 

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: همان گونه که امروز شاهد چنی حقایقی هستیم، هر چه دشمنان سعی در مخدوش کردن وجهه آن بزرگوار دارند، تعداد علاقه‌مندان به رسول رحمت و مهربانی بیشتر می شود و طبق تصریح آمار جهانی؛ «محمد » فراگیرترین نام در جهان است.

 

وی افزود: غرب و استکبار جهانی از سال‌ها پیش پروژه اسلام هراسی را با قوت تمام شروع کرده و هزینه های گزافی را هم بابت آن متحمل شده است، از این رو به یقین با دنبال خروجی و نتیجه هستند،به عبارت دیگر همان‌طور غرب و صهیونیزم هر چند سال یک بار مرتکب چنین اشتباهاتی می شود و باید این اعمال را به منزله امتحانی برای امت اسلام تلقی کرد که به سبب آن میزان حساسیت نسبت به مقدسات سنجیده می شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش پس از همه برنامه ریزی و هزینه‌ها دنبال این سؤال هستند که آیا توانسته اند اندکی در اعتقادات و دین مردم تاثیر بگذارند که البته همیشه مغبون و شکست خورده هستند و این بار هم مانند دفعات قبل سرخورده شدند و دیدیم که مسلمانان جهان در تظاهرات های بزرگ در ایران، لبنان، مصر و بنغازی و دیگر کشورهای مسلمان از اعتقادات و مقدسات دینی خود حمایت کردند و انزجارشان را به گوش مدعیان حقوق بشر رساندند.

 

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این‌که هتاکان به وجود پیامبر اسلام(ص) پیرو هیچ دین و آئینی نیستند، گفت: پیروان همه ادیان الهی در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و حقوق یکدیگر را محترم می شمارند، اسلام نیز به هیچ کس اجازه توهین به ادیان و پیامبران دیگر را نداده و احترام و اعتقاد به آنها را از ضروریات دین قرار داده است.

 

وی پیشنهاد کرد: دشمنان بیش از این در لجن‌زاری که خود ساخته اند، دست و پا نزنند، که هر چه بیشتر تقلا داشته باشند و اقدامات ننگین و زشتی چون اهانت به مقدسات را انجام دهند، بیشتر در این باتلاق فرو رفته و زمان مرگشان سریع‌تر خواهد بود./935/ت302/س

ارسال نظرات