۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۹۳۸۲
آیت الله شبستری:

دشمن از هرگونه تهدید و تحریم نتیجه‌ای نگرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: از آنجا که دشمن تاکنون از هرگونه تهدید و تحریم نتیجه ای نگرفته، امروز با حماقت تمام دست به توهین به مقدسات اسلام زده، غافل از این‌که چهره پلید خود را رسوا کرده است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 8 سال جنگ تحمیلی دستاوردهای بسیاری برای نظام اسلامی داشته و دارد که یکی از مهمترین آن تقویت حس خودباوری در جوانان ایرانی بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که دنیای کفر با حمایت از رژیم بعث عراق در برابر نظام نوپای اسلامی ایران صف کشیده بودند، خاطرنشان کرد: اگر در آن دوران طلایی توانستیم با وجود بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها خطر دشمنان را دفع کنیم، امروز نیز می توانیم با وجود تحریم‌های غرب زیرساخت های اقتصادی و خودکفایی کشور را فراهم کنیم.

 

نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز باید به جرات اذعان داشت که دشمن از حمله نظامی برای براندازی نظام ولایی ایران ناامید شده است، از این رو با روی آوردن به جنگ نرم و فرهنگی درصدد خدشه در باورهای دینی و اعتقادی ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه مردم ایران هستند.

 

آیت الله شبستری اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را در راستای سیاسی اسلام‌هراسی در غرب دانست و گفت: با توجه به این که دشمن تاکنون از هرگونه تهدید و تحریم نتیجه ای نگرفته، امروز با حماقت تمام دست به توهین به مقدسات دین مبین اسلام زده است، غافل از این‌که چهره پلید خود را رسوا کرده است.

 

وی افزود: برنامه های ضد فرهنگی و ضد بشری استکبار نشان خشم و هراس آنان از اراده ملت مسلمان ایران و آمادگی نیروهای مسلح است، دشمنان بدانند هرگونه حماقت و یا تجاوز به مرزهای کشور با پاسخ رعدآسا و کوبنده سپاه، ارتش و بسیج همراه خواهد بود.

 

همچنین حجت الاسلام محمد فقیه رییس عقیدتی، سیاسی لشگر 21حمزه آذربایجان در این دیدار با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح از هر نظر آمادگی لازم و کامل برای مقابله با افکار پلید دشمن را دارند، افزود: جنگ نرم روز به روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد و در این چارچوب حافظان این مرز و بوم با بروز کردن دانش خود آمادگی دارند هرگونه تحرک دشمن را با پاسخی قاطع سرکوب کنند.

 

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هر لحظه آماده جانفشانی و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن هستند، گفت: نیروهای مسلح با اعلام انزجار از حرکت موهن دنیای استکبار در اهانت به مقدسات دین اسلام و پیامبر گرامی اسلام به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار می دهند که تکرار این اشتباه پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت./935/پ202/س

ارسال نظرات