۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۴۲۸
شبکه وهابی وصال حق اتهام زد؛

بوسیدن ضریح مطهر پیامبر نماد کفر و بدعت تشیع است

خبرگزاری رسا ـ شبکه وهابی وصال حق با پخش کلیپ ها و تصاویری از بوسیدن ضریح مطهر حضرت پیامبر (ص) مدعی شد که تشیع ضریح حضرت رسول (ص) را می‌پرستند.

وهابيت

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه وهابی وصال حق با پخش کلیپ هایی از بوسیدن ضریح مطهر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم آن را نماد کفر و بدعت معرفی کرد.


وهابیت به عنوان دشمن اصلی وحدت اسلامی امروزه به عنوان ابزاری برای تفرقه افکنی و توطئه گری در خدمت دشمنان اسلام است.


این فرقه که بر عقاید خود بسیار متعصب است با مطرح کردن ادعاهای بدون مبنا، سیاست تکفیر مسلمانان بویژه شیعیان را در پیش گرفته است ادعاهایی که از سوی وهابیت بر ضد شیعیان مطرح می شود بارها با استدلال های روشن از سوی علما و دانشمندان شیعه پاسخ گفته شده اما باز هم شاهد تداوم سیاست تفرقه آمیز آنها در سخنرانی ها و کلیپ ها و نوشته جات هستیم. این اتهامات به علت عدم آشنایی وهابیت با حقیقت قرآن است.


قرآن می گوید هنگامی‌که پیراهن حضرت یوسف را بر روی صورت یعقوب انداختند او بینا گردید «فارتدا بصیرا» در حالیکه پیراهن حضرت یوسف از پنبه بود پس اگر پیراهنی که در جوار یک پیامبر قرار گرفته اینچنین اثربخش شده، یک ضریح هم اگر در جوار یک پیامبر یا شخصیت الهی قرار بگیرد می تواند اثربخش شود.


همچنین در کتاب الاذکار امام نووی ص113 که از بزرگترین فقها و محدثان تاریخ اسلام است و کتاب های وی در بین علمای اهل سنت از اعتبار بالایی برخوردار است در مورد زیارت قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آمده است: زیارت قبر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم یکی از مهمترین راه های خداپرستی و از پر منفعت ترین کوشش ها و بهترین طلب ها است. /9161/ت302/ن

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مجید
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
با سلام و دعای خیر ،آیا پیراهن حضرت یوسف (ع) را نگه داشتند یا دور انداختند ؟ عصای حضرت موسی (ع) را چطور ؟ کفشهای پیامبر اکرم (ع) را چطور ؟ داستان وهابیت کلا جداست ، فجایعی که آنها میکنند بر کسی پوشیده نیست ، اما اصالت دادن به اشیاء هم اشتباه است ، حضرت موسی ممکن بود عصایش را گم کند و چوب دیگه ای رو به دست بگیره ، حالا یکی بره اون عصا قبلی رو پیدا کنه و بزاره توی طاقچه خونه و هر روز بوسش کنه آیا کارش درسته ؟
1
0