۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۹۴۶۹
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس:

توان دفاعی نیروهای مسلح در آذربایجان غربی به نمایش درآمد

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی صبح امروز با اجرای رژه نیروهای مسلح در ارومیه و همزمان در چند شهرستان دیگر آغاز شد.
توان دفاعی نیروهای مسلح در آذربایجان غربی به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ویژه برنامه های گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی، صبح امروز با اجرای مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه و همزمان در شهرستان های خوی، مهاباد و نقده با حضور مسؤولان استانی و لشکری آغاز شد.

 

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان ارومیه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی، عضو خبرگان رهبری، وحید جلال زاده، استاندارآذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، واحدهای نمونه از یگان های سپاه، نیروی مقاومت بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانان از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند.

 

نمایش توان زرهی، موتوری، رزمی و پدافند نیروهای مسلح و ادوات و تجهیزات مدرن نظامی از دیگر بخش های مراسم رژه در شهرستان ارومیه بود.

 

با انجام رژه اجرای یکصد برنامه شاخص در بیش از دو هزار پایگاه و کانون بسیج استان کلید خورد.

 

برپایی نمایشگاه در محل پارک جنگلی ارومیه، روایت خاطرات هشت سال دفاع مقدس توسط جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در قالب برنامه روایت نور در مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق مختلف استان، برگزاری یادواره شهدای در ارومیه و شهرهای استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی است.

 

گفتنی است، بصیرت، شجاعت و ولایت، دانش‌آموز، نوآوران و دانشمندان، جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان، زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی از عنوان های روز های هفته دفاع مقدس عنوان شده است. /936/پ202/ب

ارسال نظرات