۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۳۹۴۸۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

اهانت به پیامبر اکرم مشتاقان سیره نبوی را دو چندان کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین قربانی با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، گفت: دشمنان اسلام برای مبارزه با دین باوری و وحدت مسلمانان به ساحت پیامبر اکرم(ص)توهین می کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت، انتشار فیلم و موهن علیه پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کرد و گفت: دشمنان اسلام برای مبارزه با دین باوری و وحدت مسلمانان دست به رفتارهای توهین آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نه تنها محبت به پیامبر اکرم(ص) را در دنیا کاهش نمی دهد، بلکه علتی برای تحقیق بیشتر نا آشنایان با سیره حضرت محمد(ص) و افزایش عشق به ایشان در دنیا می شود.

 

وی با بیان این که هیچ کس حق حتی تحقیق درباره دروغ هلوکاست در غرب را ندارد گفت: آزادی بیان مانع از آن نمی شود که محققان ومعترضان نسبت به مسأله هلوکاست محکوم و زندانی نشوند.

 

خطیب نماز جمعه رشت، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بررسی تاریخچه و ماهیت جنگ های جهان از نظر آرمان و علت آغاز پرداخت و اظهار کرد: بیشتر جنگ های جهان برای گسترش قلمرو حکومت، کشورگشایی و تامین منافع مادی انجام می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، جنگ صدام علیه ایران و جنگ افروزی های آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه را از همین نوع جنگ های مادی و منفعت طلبانه دانست و گفت: اسلام تنها جنگ را برای نجات مظلومیت و حفظ ارزش ها پسندیده می داند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: اسلام با زروگویی مخالف است و نمی خواهد مسلمانان زیر سلطه ظلم و ستم دشمنان باشند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری طرح حمله به ایران را دروغ سیاسی خواند و گفت: سران رژیم صهیونیستی مبتلا به بیماری استرس هستند و حرف های از روی استرس و بیماری زیاد می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: دختران ما باید از حضرت معصومه(س) درس تقوا، عفت، علم و دانش بگیرند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به بازگشایی مدارس بر نظارت بیشتر والدین بر فت و آمد و رفتار نوجوانان تأکید کرد و گفت: نظارت همراه با حمایت مانع از فاسد شدن نسل جوان می شود./950/پ202/س

ارسال نظرات