۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۴۹۳

جشن زیر سایه خورشید در آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین جشن زیر سایه خورشید با حضور پنج خادم آستان قدس رضوی هفته آتی در تبریز و مراغه برگزار خواهد شد.
حرم رضوي، امام رضا

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حمید حیدری، رییس کانون جوانان رضوی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم در سال های گذشته از این جشن، خادمان آستان قدس رضوی چهار روز میهمان آذربایجان شرقی خواهند بود.

 

وی ادامه داد: روز سه شنبه در نخستین روز از این جشن، خادمان رضوی در بدو ورود به تبریز با حضور در بیت امام جمعه تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس تعدادی از خانواده های شهدا دیدار خواهند کرد.

 

حیدری با اشاره به این‌که  در دومین روز از این جشن، بازدید از ایتام در محل اداره کل بهزیستی انجام و خادمان رضوی از ایتام دلجویی می کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین جشن دختران رضوی و جشن رضوی در مراغه از سایر برنامه های روز دوم جشن زیرسایه خورشید آذربایجان شرقی است.

 

رییس کانون جوانان رضوی تبریز خاطرنشان کرد: برنامه های روز سوم با جشن رضوی در دادگستری آغاز شده و برگزاری چهارمین همایش تجسمی رضوی در محوطه مسجد کبود ادامه خواهد یافت.

 

حیدری اضافه کرد: آیین بزرگ جشن زیرسایه خورشید تبریز نیز روز پنجشنبه پس از نماز مغرب و عشا به صورت خیابانی در محل میدان و خیابان ارتش جنوبی برگزار می شود.

 

وی گفت: روز جمعه و در آخرین روز از برنامه های امسال، جشن شهدای رضوی، جشن رضوی در آستان مقدس امام زاده سید حمزه تبریز و حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه انجام خواهد شد./935/د102/ب

ارسال نظرات