۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۴۹۶
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فیلم موهن:

سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی تاریخ دینی بشر را نادیده می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز با بیان این که دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان جهان پیامبر اکرم(ص) را منجی عالم بشریت معرفی کرده اند، اظهار داشت: سردمداران آمریکا و صهیونیسم انسان های جاهلی هستند که با تاریخ بشریت آشنایی ندارند.
هم انديشي ائمه جمعه خوزستان با آيت الله موسوي جزايري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اهانت کنندگان به پیامبر اکرم(ص) را انسان های نادان و بی سواد برشمرد و افزود: این افراد با پول و اجبار صهیونیست ها به چنین اقداماتی دست می زنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان جهان پیامبر اکرم(ص) را منجی عالم بشریت معرفی کرده اند، اظهار داشت: سردمداران آمریکا و صهیونیسم انسان های جاهلی هستند که با تاریخ بشریت آشنایی ندارند.

 آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حضور مردم ایران در راهپیمایی جهت محکومیت این اهانت بزرگ از سوی آمریکا و صهیونیسم تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که در صورت ادامه اعمال ننگین خود مشت محکمی از مسلمانان خواهند خورد.

سیره شهدا و رزمندگان چراغ راه ملت ایران برای عبور از مسیر های سخت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان به 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با یاری خدا ملت ایران پس از انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی توانست با سربلندی از این امتحان سخت و دشوار عبور کند.

 آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنان خود دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز چراغ‌ها و مشعل این راه روشن به دست خانواده شهداست.

امام جمعه اهواز با بیان این که دفاع مقدس دفاع از وطن و ارزش ها بود ابراز داشت: در برهه کنونی سیره شهدا، رزمندگان و خانواده های آنان چراغ راه ملت ایران برای عبور از مسیر های سخت است.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، اظهار داشت: عنایات امام رضا(ع) تنها به شیعیان اختصاص ندارد و علما و پیروان دیگر ادیان از جمله اهل سنت در کتاب های خود از کرامات علی بن موسی رضا(ع) ذکر کرده اند.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود به مسأله حج تمتع و آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس اشاره کرد.

تعصب مانع فهم و درک انسان می شود

 آیت الله موسوی جزایری در خطبه اول خود یکی از موانع فهم و درک انسان را تعصب جاهلانه دانست و افزود: زمانی که انسان نسبت به مسأله ای تعصب بیجا داشته باشد فهم و درک او نسبت به آن مسأله از بین می رود و در آیات قرآن نیز نسبت به دوری از تعصب بیجا و جاهلانه سفارش های فراوانی شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان وجود صفات بد در انسان را از دیگر موانع فهم و یادگیری انسان برشمرد و خاطر نشان کرد: تکبر، حسادت و سایر صفات بد در انسان همانند پرده ای سبب جلوگیری او از فهم صحیح انسان در زندگی می شود./9464/پ202/س

ارسال نظرات