۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۵۰۹
حجت الاسلام والمسلمین جعفری:

فیلم موهن اعتراف به حقارت و درماندگی غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با محکوم کردن اقدام وقیحانه مستکبران در نمایش فیلم موهن به پیامبر اسلام این اقدام را نوعی اعتراف به حقارت غرب دانست.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد، با محکوم کردن اقدام وقیحانه مستکبران در نمایش فیلم موهن به پیامبر اسلام، این اقدام را نوعی اعتراف به حقارت غرب دانست و گفت: یهودیان صهیونیستی از همان ابتدا دشمن ما بودند و در دشمنی با مسلمانان از چیزی فروگذار نکرده‏اند.
 
حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به تولید فیلم موهن به پیامبر عظیم الشأن اسلام ابراز داشت: از این دست اقدامات در سال های اخیر بسیار تکرار شده و همه یک خط مشی که همان تخریب چهره  اسلام است را دنبال می کنند.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به دشمنی‏های کافران با مسلمانان از زمان صدر اسلام افزود: خداوند در قرآن هم می‏گوید ای پیامبر؛ یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا این که از آنها پیروی کنی.
 
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران ابراز داشت: طرف‏های مذاکره کننده هسته‏ای تنها نیتشان از مذاکرات وقت کشی برای ایران است و مسؤولان نباید بیش از این به زورگویان مجال بدهند.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان با یادآوری اول مهرماه و شروع مدارس بر ضرورت گسترش فرهنگ تعلیم و تربیت از سوی معلمان تأکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری با ابراز امیدواری نسبت به برنامه آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان مربوطه هم توفیق داشته باشند برای دانش آموزان و قشر فرهنگیان بهتر برنامه‏ریزی کنند./9702/پ202/س
ارسال نظرات