۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۵۱۳
امام جمعه دزفول:

ندای اسلام سبب ایجاد ترس در دل دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با بیان این که اسلام ستیزی از برنامه های صهیونیسم و استکبار است، اظهار داشت: استکبار جهانی با تداوم این توهین ها به مقدسات خود را گرفتار خواهد کرد که برون رفت از آن بسیار دشوار خواهد بود.
حجت الاسلام قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که اسلام ستیزی از برنامه های صهیونیسم و استکبار است، اظهار داشت: استکبار جهانی با تداوم این توهین ها، خود را گرفتار خواهد کرد که برون رفت از آن بسیار دشوار خواهد بود.

امام جمعه دزفول با اشاره به هراس دشمنان از گسترش موج بیداری اسلامی در جهان اظهار داشت: در شرایط کنونی ندای اسلام به دورترین نقاط جهان رسیده و سبب ایجاد ترس در دل دشمنان شده است.

وی در ادامه به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح با فداکاری اجازه پیشروی به دشمن را ندادند و درسی به متجاوزان دادند که دیگر کشورها تصور حمله به ایران را به خود راه نمی دهند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی دفاع مقدس را هویت ملت ایران عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس تابلوی تمام نمای ارزش ها و فضیلت در تاریخ جاودان ایران اسلامی است؛ از این رو باید آنهایی که در جنگ حضور داشته اند، این حماسه و فرهنگ را برای نسل های آینده بازگو کنند.

اساس هر کشور در پیشرفت آموزش و پرورش است

حجت الاسلام قاضی دزفولی به آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: پایه و اساس هرکشور در پیشرفت و ترقی آموزش و پرورش است و هر کشوری که بتواند ملت خود را در راه علم قرار دهد به پیشرفت و تعالی می رسد.

امام جمعه دزفول با اشاره به آغاز هفته حج ابراز داشت: امسال باید در این مراسم معنوی شعله های خشم مسلمانان در اعتراض به اهانت به نبی اکرم(ص)، پایه های استکبار جهانی را بلرزاند.

وی اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات دانست و افزود: به یقین دشمنان در تحریم ها از جمهوری اسلامی ایران شکننده تر هستند و در صورت ادامه تحریم ها با شکست بیشتری مواجه خواهند شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات