۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۹۷۷۱
وزیر اطلاع رسانی سوریه:

قطر به منبع مالی القاعده مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاع رسانی سوریه از مواضع قطر نسبت به سوریه به شدت انتقاد کرد و گفت: قطر به منبع مالی القاعده مبدل شده است
سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راشا تودی، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفت‎‎وگو با تلویزیون این کشور گفت: شرایط امروز سوریه خوب و مطلوب است و این کشور آمادگی مقابله با توطئه دشمنان تا هر زمان ممکن را دارد.

 

الزعبی افزود: دولت سوریه هرگز تجزیه نمی شود و بحران در آستانه پایان یافتن است،  آثار پایان یافتن بحران کاملا روشن است، زیرا همه از حجم توطئه آگاهند.

 

وزیر اطلاع رسانی سوریه با انتقاد از مواضع قطر نسبت به بحران سوریه، تاکید کرد: قطر با وجود حجم کوچکی که دارد امروزه خطری واقعی برای امنیت و صلح بین المللی به شمار می آید. بخش گسترده ای از سران قطر به سازمان القاعده وابسته اند و قطر را به منبع مالی القاعده تبدیل کردند.


وی از قطر به عنوان ابزار دست صهیونیست ها یاد کرد و گفت: هنگامی که به رفتارهای قطر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که دولت قطر تجربه سیاسی ندارد تا به طراحی چنین اقداماتی بپردازد، این کشور تنها ابزار سرمایه گذاری است و به طرح صهیونیستی در منطقه خدمت می کند.

 

وزیر رسانه سوریه از کشورها و طرف های حامی بحران در سوریه خواست تا از فرصت سیاسی کنونی برای برگشت از اشتباهاتشان استفاده کنند.


وی گفت: اگر آنها براین باورند که می توانند در سوریه پیروز شوند دچار وهم شده اند، چرا که در سوریه تنها ملت سوریه پیروز می شود و حتی سوری هایی که علیه دولت سلاح به دست گرفتند، به موفقیت نمی رسند./982/ب903/د

ارسال نظرات