۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۹۸۱۶

ابرقدرتهای جهان موقعیت خود را در بیداری اسلامی از دست رفته می دانند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با محکوم کردن هتک حرمت ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: امروز قدرتمندان جهان موقعیت خود را در برابر بیداری اسلامی مسلمانان از دست رفته می دانند.
بيداري اسلامي

حجت الاسلام محمد باقر سپهری، مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه در طول تاریخ حق و باطل و کفر و ایمان به عنوان دو جریان مهم در مقابل هم پدیدار شده اند، اظهار داشت: در زمان حیات پیامبر گرامی اسلام(ص) جسارت های بیشماری به این ساحت نورانی از سوی دشمنان و بدخواهان که تاب منطق عقلایی آمیخته با روح وحیانی را نداشتند شده است.


وی تصریح کرد: مگر در زمان حیات پیامبر و آغاز ابلاغ رسمی رسالت ایشان، نبودند کسانی که پیامبر(ص) را ساحر و جادوگر خطاب می کردند، دندانهای مبارکشان را شکستند، تمسخر کردند، اما آنچه جای تامل دارد پیروزی همیشگی حق علیه باطل است.


حجت الاسلام سپهری با اشاره به اینکه امروز اسلام واقعی با تمام وجودش در مقابل کفر و شرک قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز قدرتمندان جهان موقعیت خود را در برابر گسترش روز افزون معارف دینی و پیشرفت های مسلمان در عرصه های مختلف  از دست رفته می دانند و برای احیای موقعیت خود به حربه های مختلف از جمله اهانت به مقدسات و ارزش های ادیان توحیدی متوسل می شوند.


این مسؤول معتقد است که دنیای استکبار از ابتدا از وحدت و انسجام دینی مسلمانان هراس و وحشت داشته است، حال آنکه توسل به شیوه های تکراری نه تنها موقیعت مسلمان را تضعیف نخواهد کرد بلکه اراده جامعه اسلامی را در صیانت از مقدساتشان راسخ تر می سازد.


حجت الاسلام سپهری در ادامه با بیان اینکه جسارت به پیامبر اسلام(ص) چندمین بار است که از سوی استکبار تکرار می شود، گفت: با این حال می بینیم که به دنبال چنین اقدامات گستاخانه ای طرفداری، شور و عشق مسلمانان در کشورهای اسلامی بیشتر می شود و همین امر بیانگر این حقیقت است که توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام  کار به جایی نخواهد برد.


مسوؤل بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی در پایان هوشیاری مسلمان را در برابر چنین حرکت هایی ضروری دانست و افزود: هم اینک هوشیاری و بیداری جامعه اسلامی در برابر شیطنت های استکبار بیشتر از هر زمان دیگر ضرورت دارد و امت های اسلامی قول، عمل و ایمان خود را در زندگی سیاسی و اجتماعی باید همواره بر معارف و ارزش های دینی استوار کنند./936/ت302/ب

ارسال نظرات